تاريخ : 8 / 5 / 1392برچسب:ارتش,نیروی هوایی,بسیج ارتش, | 1:38 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتشمراسم شب هاي پر فيض قدر با حضور حجت الاسلام والمسلمين غياث از استادهاي حوزه و دانشگاه، فرماندهان، كاركنان و دانشجويان وظيفه در فرماندهي آموزش هاي هوايي شهيد خضرايي برگزار شد.

 

 

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومي نهاجا ، حجت الاسلام والمسلمين غياث در ابتداي صحبت هاي خود با اشاره به فلسفه ي وجودي  شب قدر آن را عالي ترين موقعيت براي نزديكي به خدا دانست و گفت: كليه اعمال ما انسان ها در رابطه با بندگي با خدا خلاصه مي شود.

وي با اشاره به موقعيت هاي گوناگون زندگي انسان ادامه داد: هر انساني در زندگي موقعيت هايي دارد اما عالي ترين موقعيت هر فرد رسيدن به قرب الهي است.

حجت الاسلام والمسلمين غياث همچنين با تاكيد بر نحوه ي به كمال رسيدن انسان خاطرنشان كرد: در راه رسيدن به خدا به دو گونه مي توان عمل كرد: اولي بندگي عام و ديگري بندگي خاص كه در قرآن و احاديث نيز آمده است.

وي حج، روزه و نماز را از مصداق هاي بارز بندگي خاص دانست و ادامه داد: همه ي كارها ي ما بايد مفيد و در راه رضاي خدا باشد تا مورد قبول قرار گيرد.

اين استاد حوزه و دانشگاه افزود: هر كارمفيدي را كه قرب الي الله را به همراه داشته باشد، نشانه مفيد بودن آن و نتيجه رشد و كمال است.

وي همچنين با توصيه به جوانان براي درك و فهم بهتر آثار و مفاهيم اين شب ها به بايد ها و نبايد هاي جواني اشاره و تصريج كرد: شور جواني بايد همراه شعور باشد تا باعث سعادت جوان و سلامت جامعه شود و اين ها در گرو يك چيز است و آن اين كه اين شور و شعور همراه با آگاهي هاي ديني باشد.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا