تولید90 درصد قطعات بالگرد در داخل کشور
تاريخ : 16 / 9 / 1392برچسب:, | 13:21 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

فرمانده پایگاه هوانیروز تبریز گفت: یگان هوانیروز امروز نیز همانند دوران دفاع مقدس با تمام توان آماده حفظ و حراست از آسمان کشور است.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از مهر،  سرهنگ خلبان عباس مقصودي شنبه به مناسبت روز هوانیروز اظهار داشت: پایگاه هوانیروز تبریز یکی از یگان های واکنش سریع هوانیروز جمهوری اسلامی ایران بوده و وظیفه حراست از آسمان استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل را بر عهده دارد.

وی در ادامه به نقش این یگان در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: همانگونه که در دوران دفاع مقس در کنار سایر یگان ها اعم از یگان های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه و بسیج اجازه تجاوز دشمن به خاک پاک کشور را ندادیم، اکنون نیز با تمام توان آماده مقابله با هر تهدید و تجاوزی علیه کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.

فرمانده پايگاه هوانيروز تبريز در خصوص فعالیت های این یگان نیز گفت: با گذشت بیش از 30 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با وجود تحریم ها و تنگناهای ایجاد شده از سوی غرب، این یگان ضمن حفظ و ارتقاء سطح آمادگی رزمی خود، موفق به ساخت و تعمیر 90 درصدی قطعات بالگردهای خود با تکنولوژی بومی شده است.

مقصودی به فعالیت های آموزشی پايگاه هوانيروز تبريز نیز اشاره و تصریح کرد: در کنار ساخت و تعمیر تخصصی قطعات بالگرد و ارتقای توان و آمادگی رزمی، آموزش نیروهای جوان نیز در این پایگاه مورد توجه قرار گرفته و خلبانان جوان با گذراندن دوره های تخصصی آموزشی در این پایگاه، تجربه تیزپروازانی زبده و ماهر را کسب می کنند.

وی در ادامه افزود: پايگاه هوانيروز تبريز در کنار مبارزه با اشرار و قاچاقچیان و حفاظت از آسمان منطقه، کمک رسانی به هموطنان عزیز را در حوادث غیر مترقبه از وظایف خود می داند و بر همین اساس در زلزله سال گذشته مناطق اهر، هریس و ورزقان، نقش مهمی در امدادرسانی به زلزله زدگان در مناطق آسیب دیده و سعب العبور داشت.

وی با اشاره به وجود بالگردهای امداد و نجات در این پایگاه، از خدمت رسانی به آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه خبر داد و تاکید کرد: یگان هوانیروز و پایگاه تبریز همواره و در هر شرایطی با تمام توان آماده انجام وظیفه و حفاظت از ملت و سرزمین بزرگ ایران اسلامی است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا