یادواره شهید احمد کشوری در بروجرد برگزارشد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

برو خبرگزاری مهر: یادواره شهید احمد کشوری با حضور فرماندهی پادگان مهندسی بروجرد و فرزند شهید احمد کشوری در بروجرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ امیر میر فرماندهی پادگان مهندسی بروجرد ظهر پنجشنبه در یادواره شهید احمد کشوری با  گرامیداشت یاد و خاطره 49 هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: شهید احمد کشوری در دوران خفقان رژیم ستمشاهی در مقابل باطل ایستادگی کرد و تمام بحرانهای آن زمان را با دلیری پشت سر گذاشت.

وی تصریح کرد: شهید کشوری در دوران جنگ نیز وارد جبهه های حق علیه باطل شد و با رشادت هرچه تمامتر از جان خود گذشت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ میر ادامه داد: اگر امروز ملت ایران در آسایش و امنیت به سر می برند و در کشور اسلامی ایران با آسودگی کامل زندگی می کنند به خاطر جانفشانیهای شهیدان دوران دفاع مقدس و بعد از آن است.

وی تصریح کرد: امروز موفقیتهای ملت ایران در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی،هسته ای و...مرهون رشادتها و ایثارگریهای شهیدان والا مقام همچون شهید احمد کشوری است.

در ادامه این مراسم یکی از همرزمان شهید کشوری نیز اظهار داشت: علاوه بر تمام موفقیتهایی که امروز ملت ایران به دست آورده حق استفاده از انرژی هسته ای برای کشور خود پیروزی مضاعف تلقی می شود.

سردار حسن احمدی افزود: حق استفاده از انرژی هسته ای در بین کشورهای توسعه یافته دنیا نیر مرهون رشادتها و دلیرمردیهای شهیدان دوران دفاع مقدس و جوانان این مرز و بوم است.

وی بیان داشت: به طور قطع موفقیت جوانان کشور در تمام عرصه ها ادامه راه شهیدانی چون شهدای هسته ای و شهیدان دوران دفاع مقدس بوده و امید است بتوانیم در راستای تحقق اهداف و آرمانهای شهداء گام برداریم.

همچنین در پایان این مراسم علی کشوری فرزند شهید احمد کشوری با گرامیداشت 15 آذر سالروز شهادت خلبان احمد کشوری افزود: شهید کشوری یک از شهدای بزرگ جنگ تحمیلی است که همواره یاد و خاطرش در اذهان باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به خصایص اخلاقی شهید کشوری تصریح کرد: ایشان یکی از مبارزان خالص بود که هم در اوایل انقلاب و هم در دوران دفاع مقدس برای آزادی کشورش از زیر سیطره ظلم و ستم جنگید و مظلومانه به شهادت رسید.

فرزند شهید احمد کشوری برگزاری اینگونه یادواره ها را نقش مهمی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء دانست و از برگزارکنندگان آن تقدیر کرد.

بنابر این گزارش در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود به علی کشوری فرزند خلبان شهید احمد کشوری اهداء شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا