امیر سیاری نهمین سالگرد سانحه C130 را تسلیت گفت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی دریایی ارتش طی پیامی نهمین سالروز شهادت شهیدان سانحه هواپیمای C130 را تسلیت گفت و یاد و خاطره‌ گرانقدر همه شهیدان سرافراز این حادثه را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرگزاری فارس، دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت نهمین سالگرد سانحه هواپیما C130 پیامی صادر کرد که در آن آمده است: شهادت اوج کمال انسان و برترین ‏خوبی‏ها و سرچشمه همه فضیلت‏هاست و شهیدان، اسوه‌ها و یادگارهای ارزشمند و ماندگاری هستند که رضاى خدا و دعوت بنده برگزیده‌اش را برای دفاع از اسلام و میهن اسلامى اجابت نمودند.

این پیام می‌افزاید: الگوی حماسه‌آفرینان هفتم آذر و همه رزم‌آفرینان دریا و شهیدان و از جان‌گذشتگان، مولا و مقتدایشان حضرت اباعبدالله(ع) بوده است که این روزها در ماه محرم و در سوگ او هستیم.

در ادامه این پیام آمده است: امروز استقلال و عزت ایران رهین آن مجاهدتها و عزت و کرامت امت اسلامی در زمان حال و آینده در گرو ادامه و استمرار همین فرهنگ است که پرچمداران و پاسداران آن، خانواده معزز شهدا این یادگاران ارزشمند قهرمانان میهن اسلامی‌اند.

در این پیام تاکید شده است: نهمین سالروز شهادت شهیدان سانحه هواپیمای C130 و یاد و خاطره‌ گرانقدر همه شهیدان سرافراز و والامقام را که در مسیر رزمایش دریایی عاشقان ولایت جان خون را نثار نمودند، گرامی می‌داریم و امیدواریم در سایه الطاف خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر(عج) همه ما را بیش از پیش در جهت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این عزیزان و خدمتگزاری به خانواده معزز شهدا موفق و مؤید بدارد.

در پایان این پیام آمده است: در مقابل عظمت همه شهیدان و خانواده محترم آنان سر تعظیم فرود می‌آوریم و با افتخار اعلام می‌کنیم که ما سربازان ولایت‌مدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران راه شهیدان را ادامه خواهیم داد، چراکه راه همیشگی ما راه حسین (ع) است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا