تقدیر پوردستان از مدیرکل بنیادشهید کرمانشاه

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی زمینی ازتش جمهوری اسلامی ایران از تلاش های مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه (مراد کوشکی) در مورد اهتمام خاص برای رفع مشکلات خانواده های شهدای ارتش قدردانی کرد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از مشرق، امیر احمدرضا پوردستان با ارسال لوح سپاس به دفتر مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه، پیشرفت و تعالی ایران اسلامی را مرهون تلاش های مردانی بزرگ و سخت کوش دانسته که همت خود را در راه خدمت به میهن و مردم شهیدپرور ایران بکار بسته اند.

در ادامه این لوح سپاس آمده است: تلاش صادقانه کارکنان جان برکف نیروی زمینی ارتش گرچه در پیشگاه خداوند محفوظ است اما دلگرمی ملت مسلمان ایران از فعالیت ها و اقدامات سازنده این بازوی توانمند ولی امر مسلمین در صیانت از مرزهای کشور و استقرار امنیت، امری لازم و نیازمند مساعدت سایر مسوولان می باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در پایان این لوح سپاس آورده است: بدینوسیله از تلاش مخلصانه و ارزشمند جنابعالی در تکریم و تعظیم مقام والای شهیدان و جامعه ایثارگران بخصوص کارکنان نیروی ارتش جمهوری اسلامی و اهتمام خاص در راستای رفع مشکلات حانواده های معظم شهدا و ایثارگران تشکر و قدردانی کرده و توفیق روزافزون شما را در راه تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسئلت می نمایم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا