پدیده دزدی دریایی حرکتی هدایت شده است/ آمادگی ارتش برای دفاع از کشور

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::سرلشکر صالحی با بیان اینکه پدیده دزدی دریایی حرکتی خودجوش نیست گفت: این پدیده موضوعی هدایت شده است اما نیروی دریایی ارتش توانست این حرکت را در نطفه خفه کند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر عطا‌الله صالحی فرمانده کل ارتش در مراسم الحاق سه فروند ناو اورهال شده به ناوگان دریایی ارتش در بوشهر، طی سخنانی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی امروز انگیزه و توان لازم برای دفاع از کشور را دارد گفت: ارتش یکی از ارکان مهم برای حفظ ارزش‌ها است.

وی با اشاره به جایگاه و توانمندی نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: امروز سیادت دریایی و نیروی دریایی راهبردی و شاخصه‌های آن به حق شکل گرفته که جای افتخار دارد.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه استکبار جهانی هر آنچه تدبیر یا سوء تدبیر دارد، در مقابله با نیروهای ارزشی انجام می‌دهد، اظهار داشت: از جمله این موضوعات پدیده شوم دزدان دریایی است.

سرلشکر صالحی منشاء پدیده دزدی دریایی را مورد اشاره قرار داد و افزود: خیال نکنید که این پدیده یک حرکت خود‌جوش است بلکه این تحرکات کاملا هدایت شده بوده و برای ناامن کردن آبراههای ارتباطی با انجام می‌شود.

وی اقدامات نیروی دریایی در مبارزه با دزدان دریایی را مدنظر قرار داد و اظهار داشت: به لطف خدا نیروی دریایی ما باحضور در دورترین تنگه‌ها در آب‌ها این پدیده‌ را در نطفه سرکوب کرد.

 فرمانده کل ارتش ادامه داد: برخی از این پدیده‌ها به گونه‌ای ایجاد شده بود که موجب ذلت ما شود ولی شما آن را موجب عزت جمهوری اسلامی ایران کردید.

سرلشکر صالحی با اشاره به زلزله اخیر در منطقه برازجان گفت: ارتش هم اکنون با تمام توان در منطقه است و با توجه به حضور رییس جمهور محترم و تمام ارکان دولت، این همت وجود دارد که به درد مردم استان رسیدگی شود و ارتش جمهوری اسلامی نیز با تمام توان این کار را انجام خواهد داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا