قابلیت حمل موشک و اژدر، ماموریت بالگرد رزمی SH۳D

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده فنی نداجا ماموریت اصلی بالگرد SH۳D را انجام عملیات دریایی عنوان کرد و گفت: لقب این بالگرد سلطان دریاست که قابلیت حمل موشک و اژدر را دارا است.

امیر دریادار دوم عباس زمینی در مراسم الحاق ناو لجستیک «لاوان» و بالگرد رزمی SH3D اظهار کرد: تعمیرات اساسی ناو نیروبر لاوان و یک فروند بالگرد SH3D توسط متخصصان داخلی با صرف یک میلیون و 250 هزار کار مفید در مجموعه کارخانجات راهبری در بندرعباس انجام شده و امروز شاهد الحاق آن به ناوگان جنوب هستیم.

وی ماموریت اصلی بالگرد SH3D را انجام عملیات دریایی عنوان کرد و افزود: لقب این بالگرد سلطان دریاست که قابلیت حمل موشک و اژدر را دارا است.

به گفته فرمانده فنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران این بالگرد در سال 1350 به ناوگان بالگرد نیروی دریایی ارتش الحاق و پس از 3 مرحله تعمیرات اساسی در سال 76 زمین‌گیر شد و در سال 90 تحت تعمیرات اساسی قرار گرفت.

دریادار زمینی تصریح کرد: 20 ماه دوره تعمیرات و 7 ماه تست‌های زمینی و پروازی این بالگرد بوده است. 

وی گفت: در روند تعمیرات ناو نیروبر لاوان نیز 12 هزار قطعه حساس و بومی‌سازی، 6400 قطعه معیوب تعمیر اساسی و بیش از 89 سامانه بهسازی شده است.

فرمانده فنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: تعویض بیش از 40 تن سازه فولادی شناور در بخش‌های بدنه فلزی، مونتاژ بیش از 200 عدد انواع والوهای کنترلی، نصب و راه‌اندازی آب شیرین کن 15 متر مکعبی بخش دیگری از این اقدامات نیروی دریایی ارتش است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا