ناو بالگردبر و تانک‌بر «لاوان» به یگان دریایی ارتش ملحق شد+مشخصات

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::یک فروند ناو پشتیبانی رزمی نیروی دریایی پس از طی یک دوره تعمیرات اساسی، مجددا به یگان دریایی نداجا بازگشت.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس، مراسم الحاق مجدد یک فرود ناو لجستیک به یگان‌های نداجا صبح امروز با حضور امیر سید عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی و جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان این نیرو به مناسبت روز نیروی دریایی در منطقه یکم این نیرو در بندرعباس برگزار شد.

ناو پشتیبانی رزمی «لاوان» بعد از 33 ماه تعمیرات اساسی با صرف 1میلیون و 254 هزار نفرساعت کار، به صورت کامل بهینه سازی شده که در این میان، 12هزار قطعه آن بومی شده، 6هزار و 400 قطعه معیوب، تعویض، 195سامانه تعییر اساسی، بیش از 89 سامانه بهینه شده و 40 تُن سازه فولادی آن در بخش بدنه فلزی، مخازن سوخت و اماکن داخلی نیز تعویض شده است.

بازسازی و عملیاتی کردن کامل سیستم‌های هیدرولیک و دربهای سینه شناور که یکی از پیچیده‌ترین پروسه‌های فنی و مهندسی بوده، در این موضوع انجام گرفته است.

این ناو که از قابلیت بمباران ساحلی، حمل بالگردهای SH، RH،تانک و نفربر برخوردار است، 3هزارتن وزن داشته از سامانه پدافند هوایی و تسلیحات سبک سطح به سطح نیز برخوردار است.

ناو لاوان سال 62 به نیروی دریایی ارتش ملحق شده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا