تفکر بسیجی از معماری های معنوی امام (ره) است/ نگاه مقام معظم رهبری به نداجا یک نگاه معنوی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::همزمان با فرا رسیدن هفتم آذر، سالروز رشادتهای دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت شهدای گرانقدر نیروی دریایی محفل انس با قرآن در مسجد الغدیر ستاد این نیرو برگزار شد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرگزاری دفاع مقدس به نقل ازروابط عمومی نیروی دریایی ارتش در این آئین رئیس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش ضمن تبریک روز نیروی دریایی ارتش و هفته بسیج گفت: 5 آذر روز صدور فرمان تاریخی امام(ره) در رابطه با تشکیل بسیج است. هماهنگی و تقارن روز نیروی دریایی با بسیج تصادفی نیست و معلوم می شود این تفکر بسیجی در دریاییها بود که خداوند این دو مناسبت را در کنار هم قرار داده است چون تفکر بسیجی از معماریهای معنوی امام(ره) است.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص نیروی دریایی ،اذعان داشت: نیروی دریایی ارتش در اوج محبوبیت قرار دارد و این نتیجه کارکرد همه کارکنان از صدر تا ذیل است.

حجت الاسلام محمدحسنی افزود: نیروی دریایی به صورت تیمی پای کار است و رضایتمندی از این نیرو بارها از سوی فرمانده معظم کل قوا تکرار شده است. در جامعه هم ما این را با تمام وجود لمس می کنیم.

وی با بیان اینکه نگاه معظم له به نداجا یک نگاه بسیار معنوی است و این لطف خداست ،تصریح کرد: بدست آوردن نعمت سخت و تلاش برای حفظ آن سخت تر است و امروز شما در سکوی نخست محبوبیت منطقه ای قرار گرفته اید باید در حفظ آن تلاش کنید.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با تاکید براینکه بایستی برای اجرایی شدن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا تمام تلاش خود را بکار گیریم ، گفت : ما باید تدابیر ایشان را یک تکلیف الهی بدانیم و در راستای پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر این نیرو از هیچ قدمی دریغ نکنیم تا آنرا به اوج راهبردی شدن برسانیم.

وی همچنین خطاب به فرماندهان و مدیران نیروی دریایی گفت : عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات  و جمعی کارکنان این نیرو، همه تشکیل دهنده شمای کامل یک پازلیم شاید قطعاتی بزرگ و کوچک باشد اما اگر همان قطعه کوچک هم نباشد پازل ناقص است و اگر هم در بین ما تعاون وجود نداشته باشد شمای پازل چیده نخواهد شد.

حجت الاسلام محمد حسنی در ادامه ابراز امیدواری کرد: همگرایی، وحدت، فداکاری و خستگی ناپذیری بدست آمده را برای دینمان و هم برای کشورمان و هم برای ارتباطات خانوادگی مان حفظ کنیم که تاثیر مستقیم بر تربیت و پرورش فرزندان دارد.

وی در پایان توجه به قرآن را در نیروی دریایی ارتش یک نیاز دانست و یاد آور شد: محفل انس در نیروی دریایی در قالب طرح تدبر برگزار می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا