برگزاری مسابقات بین المللی تیراندازی و دارت وابستگان نظامی ارتش های جهان مستقر در ایران

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::سومین دوره مسابقات بین المللی تیراندازی ودارت وابستگان نظامی ارتش های جهان با حضور نمایندگان 25 کشور مستقر در ایران با شعار صلح و دوستی پایدار میان کشورها به میزبانی سازمان تربیت بدنی آجا و همکاری معاونت اطلاعات ارتش برگزار شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش، در این مسابقات که با شرکت 31 نفر از وابستگان نظامی کشورهای مختلف در سالن تیراندازی دانشگاه افسری  امام علی (ع)  برگزار شد، در قسمت تیراندازی، سرتیپ وحید ممتاز از کشور پاکستان به مقام قهرمانی دست یافت و ناخدایکم لوئیس رودریگرز ازکشور ونزوئلا و سرهنگ الیفا از کشور بلغارستان  به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب نمودند.

در قسمت دارت نیز سرهنگ بایرام از کشور ترکیه به مقام قهرمانی دست یافت و سرتیپ وحید ممتاز از کشور پاکستان و  سرهنگ لی جیانگ از کشور چین به ترتیب مقام های دوم و سوم را  احراز نمودند.

در پایان این رقابتها  که با حضور امیر سرتیپ دوم علی مجدآرا، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش و جمعی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، احکـام و جوایز قهـرمانی نفرات برتر به نامبردگان اهدا شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا