نیروی دریایی در جنگ به اهداف مهم خود دست یافت/ نقش بی‌بدیل دریا در تأمین منافع کشور

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نیروی دریایی در جنگ به اهداف مهم خود دست یافت/ نقش بی‌بدیل دریا در تأمین منافع کشور

 

پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: نیروی دریایی از آغاز تهاجم سراسری عراق با ورود به عرصه دفاع مقدس، ضمن انهدام بخش اعظم نیروی دریایی دشمن موفق شد به اهداف مهم خود در جنگ دست پیدا کند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، حجت‌الاسلام "سیدمحمدعلی آل‌هاشم" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، صبح امروز در دوازدهمین جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس که با محوریت "عملیات مروارید" در جمع فرماندهان پیشکسوت نیروهای دریایی و هوایی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: از گذشته دور دریا به عنوان یک عرصه حساس و تعیین‌کننده محسوب شده و هیچ عامل دیگری در درجه اهمیت دریا نبوده است.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: کشوری که دارای ساحل آبی است از اهمیت بالاتری برخوردار است و نقش دریاها و آب‌های آزاد در تامین منافع کشورها نقشی بی‌بدیل بوده و هیچ کشور ساحلی نیست که منافع دریایی نداشته باشد.

وی تصریح کرد: اقتصاد کشورهای محصور در خشکی به کندی و سختی می‌گذرد و دریا در رشد و پیشرفت اقتصادی ملت‌ها اهمیت بالایی دارد؛ لذا کشور ما با در اختیار داشتن سواحل شمالی و جنوبی دارای مواهب الهی است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم خاطرنشان کرد: نیروی دریایی از آغاز تهاجم سراسری عراق با ورود به عرصه دفاع مقدس، ضمن انهدام بخش مهم و اعظم نیروی دریایی دشمن موفق شد به اهداف مهم خود در جنگ دست پیدا کند و تا پایان جنگ نیروی دریایی عراق نتوانست سازماندهی خود را به دست آورد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به حماسه‌های تفنگداران دریایی و پرسنل نیروی دریایی به قهرمانان این نیرو تبریک گفت و افزود: امیدواریم این نیرو که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان نیروی راهبردی نام برده می‌شود موفقیت‌های بزرگ‌تری را به دست بیاورد.

وی در ادامه ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج به تعریف و تمجید ما نیاز ندارد؛ در روز بحران، کشور به بسیج نیازمند بوده و تجلیل از بسیج تجلیل از حماسه‌ها و ارزش‌ها است.

حجت‌الاسلام آل هاشم در خاتمه با تشکر از امیر سرتیپ "ولیوند" فرمانده دانشگاه جنگ ارتش، با اهدای لوح تقدیر از وی و فرماندهان دافوس به خاطر تربیت دانشجویان جوان و نخبه، با استفاده از تجارب پیشکسوتان تقدیر به عمل آورد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا