ملت ایران هیچگاه مجاهدت‌های بسیجیان را فراموش نخواهد کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در پیامی تاکید کرد: بی‌تردید ملت غیور ایران اسلامی هیچگاه رشادتها و مجاهدات‌های مخلصانه بسیجیان را از قلب خود پاک نخواهند ساخت.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرگزاری فارس، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد که در آن آمده است: بزرگداشت هفته بسیج یادآور خاطره شهامت و شجاعت بزرگ مردانی است که اراده و اخلاص آنان با نگاه دور اندیشانه و فرمان تاریخی امام مجاهدان و شاهد شهیدان حضرت امام راحل (ره) در پنجم اذر ماه 1358 تبلور یافت.

این پیام می‌افزاید: جوانانی که با اخلاص و صفایشان در میدان دفاع از ارزشهای الهی و انسانی همانند خورشید تابان درخشیدند و سراسر تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی را با ایستادگی، شهادت طلبی و اطاعت از مولا و مقتدای خود زینب بخشیدند و هم اینک نیز گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) آماده ایثارگری و جانفشانی در راه دفاع از اهداف آرمانی انقلاب اسلامی هستند.

در این پیام تاکید شده است: بی‌تردید ملت غیور ایران اسلامی هیچگاه رشادتها و مجاهدات‌های مخلصانه بسیجیانی را که بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب «شیران روز و زاهدان شب بودند و صحنه نبرد با شیطان زر زور را با عرصه جهاد با نفس اماره به هم آمیختند و جبهه جنگ را محراب عبادت ساختند» از قلب خود پاک نخواهند ساخت.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ایام بزرگداشت هفته بسیج، توفیقات روز افزون بسیجیان سلحشور و با ایمان بویژه بسیجیان غیور قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) را در عرصه‌های مختلف علمی و سازندگی از درگاه خداوند متعال خواهانم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا