بیانیه ارتش به مناسبت هفته بسیج :فرهنگ بسیج به الگویی کارآمد در عرصه های مختلف تبدیل شده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل ازروابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای با گرامیداشت هفته بسیج،تاکید کرد که فرهنگ بسیجی به مثابه الگویی کارآمد در عرصه‌های مختلف مظهر ثبات، افتخار و عظمت نظام اسلامی ایران است.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این بیانیه با تبریک سی و چهارمین سالروز تشکیل نیروی مقاومت بسیج به آحاد بسیجیان ولایت‌مدار،آمده است:سازمان بسیج مستضعفان که با تدبیر و ‍ژرف نگری امام راحل تشکیل شد، در مدتی کوتاه تبدیل به شجره طیبه ای شد که ملت ایران را ازگردنه های پر خطر در مسیر تعالی خود حفظ کرد.

در ادامه این بیانیه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) در خصوص اینکه«بسیج در همه دورانها امتحان صداقت خود را به خوبی پس داده است»، تصریح شده است: ملت ایران در جریان جنگ تحمیلی با یک اشاره امام راحل به میدان های جهاد و شهادت شتافت و با اشاعه فرهنگ بسیجی به خوبی آموخت که کارآمدترین پشتوانه ی انقلاب و نظام اسلامی نیروهای مردمی هستند که با تکیه بر ایمان الهی و ولایتمداری، زیباترین حماسه ها  را در تاریخ کشور رقم زدند. پس از آن هم این شجره طیبه انقلاب اسلامی تحت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری به درختی بارور تبدیل شد که گره گشای مشکلات کشور در برهه های مختلف شد.

 در پایان ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک این هفته به بسیجیان ولایتمدار و غیرتمند، از حماسه آفرینی  این عزیزان و خانواده شهدای معظم بسیج که در دوران دفاع مقدس با بذل جان، نهال انقلاب را آبیاری کردند،تجلیل و برای این استوانه های نظام در پیشبرد اهداف کشور آرزوی موفقیت و سربلندی دارد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا