دشمن به این نتیجه رسیده که برخورد با نظام جمهوری اسلامی پر هزینه است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: رویکرد دشمنان جمهوری اسلامی امروز از برخورد سخت، به حوزه جنگ نرم تغییر پیدا کرده است؛ چرا که آنها در مواجهه با جمهوری اسلامی درجنگ سخت به نتیجه ای نرسیده اند.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم افتتاح حسینیه منازل سازمانی شهید خوشروی گروه مخابرات ارتش با اشاره به اهمیت مسجد در فرهنگ اسلامی، گفت: دشمنان ما به این نتیجه رسیده اند که برخورد سخت با نظام  جمهوری اسلامی پر هزینه است، لذا تلاش می کنند از طریق تهاجم فرهنگی، خانواده ها خصوصا قشر جوان را تحث تاثیر خود قرار دهند.
وی گفت: گسترش روز افزون شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و سرمایه گذاری در این جهت، نشان دهنده همان رویکردی است که رهبر معظم انقلاب به درستی از آن تحت عنوان« شبیخون فرهنگی» یاد کردند.

وی در ادامه با اشاره به اقداماتی نظیر اختلاف شیعان و اهل سنت، تفرقه در بین اقوام ایرانی، ترویج مدگرایی در میان جوانان، گسترش اعتیاد به مواد مخدر در میان جوانان، تصریح کرد: گسترش کشت مواد مخدر در کشور افغانستان و ترانزیت آن به ایران از سوی باندهای مافیایی نشان دهنده عمق اهدافی است که تلاش می کنند جوانان را از خانواده ها جدا کنند و آنان را به افرادی بدون همیت میهنی تبدیل کنند.

نماینده ولی فقیه در ارتش تنها راه مقابله با شبیخون فرهنگی را گسترش امور فرهنگی در جامعه دانست و تاکید کرد: در امور فرهنگی، شناخت اقتضائات زمانی و توجه به نیاز  مخاطب؛ دو اصل برای ثمره دهی یک حرکت است و می تواند تاثیری عمیق، پایدار و موثر بر روی مخاطبان آن داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برکات ایام محرم، اظهار داشت: گریه کردن برای امام حسین، گریاندن برای اباعبدالله و حتی تباکی در تعابیر دینی ما مورد تاکید قرار گرفته و برای آن ثواب ذکر شده است که این همه جایگاه محرم در فرهنگ شیعی را نشان می دهد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا