منطقه دوم ولایت در پیشانی حرکت راهبردی و استراتژیک نداجا قرار دارد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: منطقه دوم ولایت در پیشانی حرکت راهبردی و استراتژیک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و کارکنان آن در مسیر و خط سازندگی سواحل دریایی کشور قرار دارند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرگزاری فارس ، دریادار پیمان جعفری طهرانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه دوم دریایی ولایت، گفت: یقیناً این منطقه در پیشانی حرکت راهبردی و استراتژیک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و کارکنان آن در مسیر و خط سازندگی سواحل دریایی کشور قرار دارند.

جعفری طهرانی ضمن خداقوت به فرماندهان و کارکنان منطقه دوم دریایی ولایت و همچنین تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم، اظهار داشت: ما در دوران خاصی به سر می‌بریم و افتخار می‌کنیم که در این دوران هستیم تا شاهد توفیقات روزافزون کشور به وسیله شما جوانان باشیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش با بیان سخنانی از امام علی(ع) در خصوص اهمیت والای نظامیان و نظامی‌گری خاطرنشان کرد: امام علی(ع) خطاب به مالک اشتر می‌فرمایند که نظامیان مایه روحیه و امید مردم و دژهای نگهدارنده مردم و موجب زینت کشور و زمامداران هستند؛ لذا نظامیان کشور ما برای زینت قرار گرفتن بایستی خود را به صفات و اخلاق نیک و اقتدار آراسته کنند. 

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی و حضور فعّال، اثرگذار و مقتدرانه کارکنان منطقه دوم دریایی ولایت در راستای سازندگی و آبادانی سواحل جنوب شرقی کشور، اظهار داشت: اگر کشوری خواستار قدرت دریایی باشد بایستی به مؤلفه عمران و آبادانی سواحل دریایی توجّه جدی داشته باشد.

جعفری طهرانی افزود: امروز الحمدلله این منطقه در قیاس با سال‌های گذشته در جایگاه بالا و خاصی قرار گرفته است و با دستیابی نظامیان ما به چنین جایگاهی در این خطه از کشور، إن شاء الله مایه زینت جمهوری اسلامی ایران و موجب روحیه و دل گرمی و امید برای ملّت خواهیم بود.

دریادار جعفری طهرانی سپس از روند انجام کارها و فعالیت ها و میزان پیشرفت پروژه ها و عملیات های عمرانی درحال اجرا در سطح منطقه دوم دریایی ولایت بازدید کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا