دفع حملات دزدان دريايی توسط نداجا
تاريخ : 19 / 8 / 1392برچسب:ارتش,نیروی دریایی,بسیج,پایگاه مردمی, | 11:58 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: در سه روز گذشته، دزدان دریایی در دو مرحله، به کشتی های تجاری ایرانی در محدوده آبهای خلیج عدن حمله کردند.
به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر سیاوش جره افزود: در نخستین مرحله، 12 فروند قایق تندرو متعلق به دزدان دریایی، به کشتی نفتکش تور 2 در نزدیکی تنگه باب المندب در دریای سرخ حمله کردند که با مقابله به موقع تیم عملیات ویژه نیروی دریایی ارتش و تیم اسکورت این نیرو، متواری شدند.
 
وی گفت: ساعت 12 روز گذشته، دزدان دریایی تا فاصله یک و نیم مایلی به کشتی نفتکش نزدیک شدند و قصد تعرض به شناور را داشتند که با هوشیاری تیم عملیات ویژه و تیم اسکورت، بعد از یک ساعت درگیری، فرار کردند.
 
امیر جره همچنین از نجات یک فروند کشتی فله بر ایرانی در صبح امروز خبر داد و افزود: سه فروند قایق تندرو دزدان دریایی به این کشتی در ورودی دریای سرخ حمله کردند که با مقابله تیم عملیات ویژه و حضور به موقع ناوگروه نیروی دریایی ارتش متواری شدند.
 
در هفته گذشته نیز در جنوب راس الحد، پنج فروند قایق تندرو دزدان دریایی، با اقدام به موقع نیروی دریایی ارتش در ربایش یک کشتی فله برایرانی ناکام مانده بودند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا