ساخت مستند "آب‌های جوشان" درباره نداجا

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش:: سلیم غفوری مدیر بخش مستندسازی سازمان هنری رسانه‌ای   تصریح کرد: در حال حاضر تولید مستندهایی چون "آب‌های جوشان" درباره نیروی دریایی را در دستور کار داریم. در این مستند با کارشناسان آمریکایی و اروپایی درباره توان نیروهای دریایی ایران در خلیج فارس صحبت شده است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از مشرق،  سلیم غفوری مدیر بخش مستندسازی سازمان هنری رسانه‌ای "اوج" درباره تولید این فیلم مستند گفت: مستند "سیدالشهدا (ع)" از سال 1390 به سفارش سازمان هنری رسانه‌ای "اوج" وارد مرحله تهیه شد و در حال حاضر تدوین این فیلم در موسسه لیتانى در بیروت انجام می‌شود.

وی در ادامه افزود: این مستند در قالب گفتگو با بزرگان و علماى جهان و اتفاقاتى که بعد از انقلاب اسلامى رخ داد و ارتباط آن با نهضت حسینى شکل گرفته و گروه اصلی سازندگان فیلم لبنانی هستند.

مدیر بخش مستندسازی سازمان هنری رسانه‌ای اوج با اشاره به سایر فعالیت‌های این سازمان در حوزه مستندسازی بیان کرد: سازمان "اوج" بخشی از فعالیت های خود را به تولید مستندهایی در حوزه دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، سبک زندگی و همچنین مستندهایی با موضوعات اجتماعی اختصاص داده است.

غفوری درباره حضور برخی از مستندهای این مرکز فرهنگی و هنری در جشنواره‌های ملی و بین المللی گفت: فیلم‌های مستندی چون "مشتی اسماعیل"ساخته مهدی زمان‌پور کیاسری، "شما چه کسی هستید؟"با موضوع پیاده روی اربعین در عراق به کارگردانی وحید چاوش، "حجت‌الاسلام راشد یزدی"ساخته صادق داوری‌فر، "پرواز k.s" و "پوستین وارونه" از جمله آثاری هستند که در جشنواره‌های مختلف حضور داشته‌اند.

این مدیر فرهنگی به نحوه تولیدات فیلم در مرکز اوج اشاره کرد و گفت: فیلم های مستند در مرکز سینمایی اوج به طور مستقیم و بدون مشارکت هیچ سازمان و نهادی ساخته می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر تولید مستندهایی چون "آب‌های جوشان" درباره نیروی دریایی را در دستور کار داریم. در این مستند با کارشناسان آمریکایی و اروپایی درباره توان نیروهای دریایی ایران در خلیج فارس صحبت شده است.

مستند بلند "سیدالشهدا(ع)" با موضوع بررسی واقعه عاشورا با محوریت مسیر حرکت کاروان امام حسین (علیه السلام) از مدینه تا شام ساخته شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا