تأکید فرمانده معظم کل قوا بر‌آمادگی صد‌در‌صدی نیروهای مسلح

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تأکید فرمانده معظم کل قوا مبنی بر آمادگی صد‌در‌صد نیروهای مسلح گفت: رسیدن به آمادگی صد‌در‌صد مستلزم مؤلفه‌هایی است که عمده آن در ذیل وظایف ذاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است‌.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تأکید فرمانده معظم کل قوا مبنی بر آمادگی صد‌در‌صد نیروهای مسلح گفت: رسیدن به آمادگی صد‌در‌صد مستلزم مؤلفه‌هایی است که عمده آن در ذیل وظایف ذاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است‌.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، مراسم تودیع و معارفه جانشین وزیر دفاع با حضور امیر سرلشکر حسنی سعدی، معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سرتیپ دادرس، معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ پورشاسب، رئیس بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح‌، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزاررت دفاع و جمعی از معاونین و مدیران وزارت دفاع برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم گفت: وزارت دفاع همانگونه که از نامش پیدا‌ست ‌وظیفه پشتیبانی از نیروهای مسلح را بر‌عهده داشته و بحمد الله تاکنون توانسته وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد‌.

امیر سرلشکر حسنی سعدی در همین زمینه با اشاره به تأکید فرمانده معظم کل قوا مبنی بر آمادگی صد‌در‌صد نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: رسیدن به آمادگی صد‌درصد مستلزم مؤلفه‌هایی است که عمده آن در ذیل وظایف ذاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح ‌‌با اشاره به ارتباط خوب وزارت دفاع با دانشگاه ها و مراکز صنعتی‌، بر توسعه این روابط تأکید کرد‌.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های سردار سرتیپ پاسدار مجید بکایی در طول تصدی مسئولیت‌های مختلف در وزارت دفاع و به ویژه جانشینی وزیر گفت : امیر سرتیپ حاتمی یکی از بهترین مدیران ستاد کل نیروهای مسلح است و به سردار دهقان بابت چنین انتخاب شایسته‌ای ‌تبریک می‌گویم.

‌سردار سرتیپ پاسدار مجید بکایی، جانشین سابق وزارت دفاع نیز در سخنان کوتاهی ضمن تبریک به امیر سرتیپ حاتمی و آرزوی مؤفقیت در مسئولیت جدید گفت‌: در نظام اسلامی جدا شدن از مسئولیت به معنای برداشتن بار از روی دوش بوده که از این جهت باید شکرگزار خدا باشیم‌.

 


 مشاور وزیر دفاع با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه وزارت دفاع حساس‌ترین نقطه نظام است‌، افزود: ‌در حال حاضر تجهیزات نظامی روز به روز پیچیده‌تر می‌شو‌د که وظیفه وزارت دفاع ‌بسیار مهم و سخت است لذا وزارت دفاع به سرمایه‌گذاری ‌‌فراتر از صنعت و فناوری نیازمند است‌.

جانشین سابق وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش‌ها و و رویکردهای دفاعی دولت‌ها در سه دهه گذشته و نیز برنامه‌های سوم‌، چهارم و پنجم توسعه گفت‌: در تدوین سیاست‌های کلی نظام که به تأیید مقام معظم رهبری رسیده‌، بر موضوع توسعه فناوری در وزارت دفاع تأکید شد که این مهم با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت ستاد کل در برنامه پنجم به صورت قانون درآمد که حقیقتاً برای وزارت دفاع در حکم یک گنج است‌.

‌امیر سرتیپ امیر حاتمی جانشین وزیر دفاع نیز در سخنانی خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان تنها حکومت الهی بعد از پیامبران و حضرات معصومین(ع) را یک افتخار دانست و گفت: چه توفیقی بزرگتر از این که در این نظام الهی ما لیاقت سربازی پیدا کرده‌ایم و از خدا می‌خواهیم که  مرگ ما هم در همین راه شهادت فی سبیل‌الله قرار دهد‌.

وی  افزود‌: در همه دنیا نیروهای مسلح به لحاظ اهمیت در قله اول علم و فناوری قرار داشته که این مهم بحمد‌الله در وزارت دفاع در حال پیگیری است .

امیر سرتیپ حاتمی ‌با بیان این که این حرکت علمی و شتابان ‌‌باید منطبق با نیازهای واقعی نیروهای مسلح باشد‌، افزود‌: دستیابی به فناوری‌های نوین سبب انعطاف‌پذیری طرح‌های عملیاتی و تحولات جدید صحنه رزم موجب مطالبات و خلق ایده‌های جدید خواهد شد که انتهای این زنجیره پیشتازی وزارت دفاع را به دنبال خواهد داشت‌.

جانشین وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط منطقه پرداخت و گفت‌: در میانه این منطقه پُر‌تلاطم‌، جمهوری اسلامی ایران همانند جزیره‌ای آرام و امن است که یک دلیل آن تلاش و همت و اقتدار نیروهای مسلح ‌است‌.

امیر ‌سرتیپ حاتمی با بیان اینکه نیروی مسلحِ پویا نیازمند تجهیزات پویا هم هست، خاطرنشان کرد: ‌ وزارت دفاع با درک این مهم توانسته تا حد زیادی به این پویایی برسد‌.

وی در پایان سخنان ‌‌از حمایت‌های بی‌شائبه فرماندهی فرمانده معظم کل قوا‌‌، نیروی انسانی متخصص و متعهد‌، ‌‌‌به عنوان فرصت‌های پیش روی وزارت دفاع در جهت پیشرفت های روزافزون نام برد‌‌.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا