اگر به قدرت دریایی توجه کنیم سطح فناوری ما بالا می‌رود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان برنامه ققنوس اقیانوس در دانشگاه مازندران به سوالات چند تن از دانشجویان این دانشگاه پاسخ داد.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان برنامه ققنوس اقیانوس در دانشگاه مازندران به سوالات چند تن از دانشجویان این دانشگاه پاسخ داد.

امیر دریادار سیاری در پاسخ به سوالی درباره سطح فناوری نیروهای دریایی کشور گفت: بالاترین سطح فناوری در جهان در نیروهای دریایی و بخش ساخت زیر دریایی‌ها است و ما هم‌اکنون این توانایی را داریم.

وی افزود: با توجه به این مقوله مشخص است که اگر به قدرت دریایی توجه کنیم سطح فناوری ما نیز بالا می‌رود و لازمه بالا رفتن این سطح نیز وجود زیرساخت‌های لازم است که ایجاد این زیرساخت‌ها برعهده دانشگاه‌ها است.

امیر دریادار سیاری افزود: هم‌اکنون تنها نیم درصد از دانشجویان کشور در رشته‌های مرتبط با علوم دریایی تحصیل می‌کنند که این یک ضعف است و به علوم و فنون دریایی آسیب می‌رساند و لازم است دانشگاه‌ها و دانشجویان به این موضوع دقت کنند.

فرمانده نیروی دریایی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا دانشجویان نیز می‌توانند با حضور در مراکز دریایی از نزدیک شاهد توانمندی‌های نیروهای دریایی کشور باشند، از این پیشنهاد استقبال کرد و به دانشجویان قول مساعد داد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا