نباید به لبخند غرب اعتماد کنیم/ مرگ بر امریکا شعار ملی ماست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما بر سر مساله هسته ای و حفظ دانش آن که افتخار دانشمندان ماست با هوشمندی بسیار با غرب مذاکره می کنیم، ما نباید به لبخند آنها اعتماد کنیم و فریب آنها را بخوریم.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در همایش فرماندهی و مدیریت انتظامی ضمن تبریک و تهنیت و بشارت به فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری از عملکرد و پیشرفت هایی که در نیروی انتظامی صورت گرفته رضایت دارند. 

وی افزود: امروز روز سیزده آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی است. این روز یوم الله و یک عبارت قرآنی است و باید این روز را که یوم الله و پر از نور و برکت است را به طور مداوم یادآوری کرد.


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: این روز از یک سو نشانی دارد از قیام و تبعید بنیانگذار انقلاب اسلامی در دهه چهل و از سوی دیگر نشانی دارد از به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان جوان و نوجوان ایران اسلامی در مقابل دانشگاه به دست دژخیمان شاه و از سوی دیگر نشانی دارد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام.

سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان مسلمان نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران 34 سال از اروپا و آمریکا جلوتر است. دانشجویان ما 34 سال قبل جاسوس خانه آمریکا را شناسایی و به آن حمله کردند.


وی افزود: مرگ برامریکا که شعار ملی ما است، مرگ بر نود و نه درصد مردم آمریکا نیست؛ بلکه مرگ بر یک درصد آمریکایی سلطه گر و سرمایه دار و صهیونیست است.


وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: ما بر سر مساله هسته ای و حفظ دانش آن که افتخار دانشمندان ماست با هوشمندی بسیار با غرب مذاکره می کنیم، ما نباید به لبخند آنها اعتماد کنیم و فریب آنها را بخوریم؛ بلکه باید با هوشمندی کامل و در حالیکه دست واقعی آنها را در برابرمان می بینیم روبروی آنها بنشینیم. ما و ملتمان از مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی حمایت می کنیم.


وی تصریح کرد: ما همه چیزمان را از مکتبمان می گیریم و امروز مکتب ما در ولایت فقیه تجلی یافته است. نیروی انتظامی باید مظهر اقتدار، نظم، رحمت و رافت در جامعه باشد. این خواست رهبر ماست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا