معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح از تیپ 264 نیروی زمینی ارتش بازدید کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::امیر سرلشکر حسین حسنی سعدی با حضور در تیپ 264 پیاده نیروی زمینی ارتش، ضمن بازدید، نحوه آموزش و توان رزمی کارکنان را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبر گزاری دفاع مقدس، امیر سرلشکر حسین حسنی سعدی با حضور در تیپ 264 پیاده نیروی زمینی ارتش، ضمن بازدید، نحوه آموزش و توان رزمی کارکنان را مورد ارزیابی قرار داد.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در این بازدید از کارگروههای آموزشی و فعالیت های رزمی و دیگر برنامه های پیش بینی شده دیدن نمود.
 
سرلشکر حسنی سعدی در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ آمادگی و توان رزمی را در بین کارکنان نیروهای مسلح بسیار با اهمیت دانست و گفت: فرماندهان باید در سطح بالا بردن ارتقاء کیفیت آموزش کارکنان و استفاده از تجهیزات به روز جهت آموزش بالا بردن توان رزمی را در سرلوحه کار خود قرار دهند .
 
معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح ضمن بازدید از پشتیبانی منطقه 4 مراغه طی نشستی با فرماندهان و مسئولان این مرکز در جریان آخرین فعالیت های این مرکز قرار گرفت.
 
وی همچنین با حضور در تیپ 25 تکاور از وضعیت آمادگی رزمی بازدید بعمل آورده که در این بازدید با شرایط خاص یگان و اهداف آن در زمان بحران مورد برسی قرار گرفت.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا