۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز تقابل حق و باطل بوده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::درئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: تقارن ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با آغاز ماه محرم معنای خوبی پیدا کرده است چرا که قیام امام حسین(ع) هم در راستای مبارزه با سلطه و استکبار و بی‌دینی بود.

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص)، حجت الاسلام انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه در جمع کارکنان کادر و وظیفه مرکز آموزش شهید سرلشکر اشرف گنجویی (٠٥کرمان) طی سخنان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم الحرام گفت: تقارن ١٣ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی امریکا به دست جوانان عزیز کشورمان با آغاز ماه محرم معنای خوبی پیدا کرده است چرا که قیام امام حسین(ع) هم در راستای مبارزه با سلطه و استکبار و بی‌دینی بود. 

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه افزود: در طول تاریخ همواره دو جبهه در مقابل بشر وجود داشته است، یکی جبهه حق و نور و دیگری جبهه باطل، شیطانی و طاغوت؛ و سیزدهم ابان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نماد همین تقابل حق و باطل است، چراکه در سالروز شهادت دانش آموزان در دانشگاه و درست در سیزدهم آبان سال 1358 ایران اسلامی شاهد جلوه دیگری از این رویارویی میان جبهه حق علیه باطل بود.

وی ادامه داد: در این روز به یکباره حیات سیاسی مملو از خباثت امریکا و عملکرد سازمان جهنمی سیا در ایران خاتمه یافت و مزدورانی که پس از پیروزی انقلاب دائماً به فتنه انگیزی و ماجراجویی علیه انقلاب اسلامی ایران مشغول بودند به گروگان گرفته شدند و لانه پر از فساد و جاسوسی آنان که به اشتباه (سفارت) لقب گرفته بود،‌ تعطیل شد.

انصاری در ادامه اظهار داشت: اشغال لانه جاسوسی امریکا در تهران و گروگانگیری جاسوسان دیپلمات‌نمای کاخ سفید، تنها یک حادثه سیاسی در حد تعطیل شدن سفارتخانه یک کشور در کشور دیگر نبود، بلکه آغاز تحولی شگرف در جهت نشان دادن ماهیت و ذات واقعی زمامداران دولت امریکا در خاورمیانه و در سطح جهان بود که به وقوع پیوست. کما اینکه این روزها شاهد برگی دیگر از اهداف شوم امریکا هستیم جاسوسی از مکالمات سران بعضی کشورها لکه ننگ دیگری است برای دولت امریکا.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به وقایع روز سیزدهم آبان گفت: سیزده آبان روز دانش آموز است زیرا در چنین روزی دانش آموزان انقلابی توانستند گوهر دانش و آموزندگی را در آیینه حماسه و دلیری بتابانند و غبار خودباختگی را از سیمای مدرسه بزدایند راه مدرسه تا خیابان را چنان بپیمایند که رزمندگان بی باک، جبهه‌ها را در می نوردیدند، همچنین سیزدهم آبان شاهد وداع امت با امام خود برای سالیانی چند بود. آن روز را سیزدهم آبان بخوبی در یاد دارد.

انصاری تاکید کرد: خادمان بی مزد و منت بیگانگان به گرد خانه‌ای جمع آمدند که آشناترین نام را برای دلسوختگان امت اسلامی داشت و شیداترین نغمه‌ها را در گوش انسانهای مومن زمزمه کرده بود. خمینی (ره) را در ازدحام آهن و پولاد تا بیرون از مرزهای جغرافیای ایران دور کردند اما مرام و نام خمینی(ره) را برای همیشه در دل مرد و زن و مسلمان ایرانی جاودانه کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا