امیر سرتیپ پوردستان: مقدس ترین و مبارک ترین پیوند، پیمان زناشوئی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:


نهمین مراسم ازدواج دانشجویی 127 نفر از دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) با حضور امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار شد.
مقدس ترین و مبارک ترین پیوند، پیمان زناشوئی است

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرگزاری دفاع مقدس،  در این مراسم امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن تبریک به زوج های جوان، اظهار داشت: در فرهنگ دینی ما مقدس ترین و مبارک ترین پیوند، پیمان زناشویی است و به لحاظ اهمیت بخشی از آیات قرآن به این مقوله اختصاص داده شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: اگر به زندگی همین مدافعانی که در حال حاضر در مرزهای کشور مستقر هستند و به دفاع از میهن اسلامی می پردازند نگاه کنیم می بینیم که پشت سر آنها یقینا یک زن موفق ایستاده است و با حمایت خود آنها را ترغیب می کند که مسئولیت و رسالتی که بر دوششان گذاشته شده که به نحو شایسته انجام دهند. 
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه خطاب به زوج های جوان، افزود: زن و مرد لباس همدیگر هستند و باید پوشش و زینت یکدیگر باشند همانگونه که خصوصیت لباس پوشش است .
 
وی همچنین خطاب به نو عروس های حاضر در مراسم گفت: همسرانتان که امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران مشغول به خدمت مقدس هستند و مسئولیت سنگینی بر دوششان نهاده شده است فقط با حمایت و همگامی شما در کارها و مسئولیت ها موفق خواهند شد و نقش شما در این راه دشوار نقشی بسزا و مهم است.
 
در پایان این مراسم به رسم یاد بود به زوج های جوان هدایایی توسط فرمانده نیروی زمینی ارتش اهدا شد.  

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا