«مرگ بر آمریکا» عزت و افتخار ملت ایران است/ استکبارستیزی در نیروی هوایی ملموس‌تر است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» و تسخیر لانه جاسوسی در حقیقت یک عزت و افتخار برای ملت ایران و به ویژه نیروهای مسلح به وجود آورد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشاز به نقل از خبرگزاری فارس، روز 13 آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود که فراموش شدنی نیست.

وی افزود: 13 آبان در سه مقطع از تاریخ از جمله در سال 43 با تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، در سال 57 با کشتار دانش‌آموزان به دست رژیم پهلوی به علت استکبارستیزی دانش‌آموزان و در سال 58 نیز با تسخیر لانه جاسوسی در روند انقلاب اسلامی تأثیرگذار بوده است.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر مستشاران زمان طاغوت در نیروی هوایی حضور داشتند نتیجه استکبارستیزی در نیروی هوایی ملموس‌تر و واضح‌تر است.

وی با بیان اینکه نیروی هوایی یک نیروی تجهیزات محور است، بیان داشت: در این راستا با حضور مستشاران آمریکایی اجازه هیچ گونه اقدامی به کارکنان نیروی هوایی داده نمی‌شد.

ونک با اشاره به تصویب قانون کاپیتولاسیون اضافه کرد: 13 آبان 58 اوج مبارزه با استکبار جهانی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی در ادامه سخنانش یادآور شد: شعار «مرگ بر آمریکا» و تسخیر لانه جاسوسی در حقیقت یک عزت و افتخاری برای ملت ایران و به ویژه نیروهای مسلح به وجود آورد.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه تأکید کرد: شعار «مرگ بر آمریکا» تعبیر دیگری از جمله «ما می‌توانیم» محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون در نیروهای مسلح بر مبنای این شعار پیشرفت‌ها و اقدامات مهمی از نظر تجهیزاتی، آموزشی، تربیت نیروی انسانی و... صورت گرفته است.

ونک با بیان اینکه استکبارستیزی در وجود ایرانیان نهفته است، گفت: سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و استکبارستیزی باعث افتخار ایرانیان است.

وی یادآور شد: ملت ایران در استکبارستیزی و سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» الگوی دیگر ملت‌های آزادی‌خواه در منطقه و جهان به شمار می‌روند.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه گفت: دیگر ملت‌های آزادی‌خواه نیز دریافته‌اند که با شعار «مرگ بر آمریکا» می‌توانند روی پای خود ایستاده و به عزت و افتخار برسند.

وی در پایان با بیان اینکه «شعار مرگ بر آمریکا» به ملت ایران هویت می‌بخشد، خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که تاکنون آمریکا برای ملت ایران به وجود آورده شعار «مرگ بر آمریکا» باید در زمره شعارهای همیشگی ما باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا