تجربه ایران در ساخت ناوگان دریایی برای ما بسیار مهم و لازم است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی دریایی قزاقستان با اشاره به دیدارش با امیر سیاری گفت: تجربه ایران در زمینه صنایع نظامی و ساخت ناوگان کشتی‌ها برای ما بسیار مهم و ضروری است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرگزاری فارس، دریادار ژاندار بیک ژانزاکف فرمانده نیروی دریایی قزاقستان در حاشیه دیدار با امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش که صبح امروز صورت گرفت، در جمع خبرنگاران گفت: قزاقستان روابط خوبی با ایران دارد و ما به دنبال توسعه روابط هستیم.

وی ادامه داد: سفر نظربایف به مراسم تحلیف جناب آقای روحانی نشانه این است که قزاقستان به دنبال همکاری با جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش قزاقستان با بیان اینکه این نیرو به تازگی تشکیل شده است، اظهارداشت: تجربه ایران در این حوزه برای ما بسیار لازم است و ما در این راستا از دانشگاه‌های دریایی ایران بازدید می‌کنیم.

وی با اشاره به دیدارش با امیر سیاری گفت: ما در این دیدار در زمینه صنایع نظامی، ساخت ناوگان و کشتی صحبت کردیم که تجربه ایران برای ما بسیار مهم است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش قزاقستان در پایان خاطرنشان کرد: ما به دنبال همکاری با ایران برای دست یافتن به دریای صلح و دوستی هستیم واین سفر گام اول همکاری با ایران است و ما آن را توسعه می‌دهیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا