بکارگیری آخرین پیشرفت‌های علمی برای به‌روز کردن بنیه دفاعی کشور

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::امیرسرتیپ ‌محمد‌حسین دادرس گفت: تلاش ما ارتقا شبکه بهداشت و درمان ارتش می باشد و همواره درصدد بوده‌ایم تا آخرین پدیده‌ها، فناوری و دانش و تولید علمی را دریابیم و در جهت افزایش سطح پزشکی در جنبه رزمی و بنیه دفاعی لحاظ کنیم.

 

 

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اولین عمل جراحی به روش بسته در بیمارستان امام رضا(ع) دانشگاه علوم پزشکی ارتش گفت: برای حفظ بنیه دفاعی کشور باید آخرین پدیده‌های علمی و پزشکی در جهت ارتقای علمی به کار گرفته شود که در این زمینه ابزار و تجهیزات پیشرفته علمی و پزشکی مورد نیاز را فراهم می‌آوریم.

 


وی تصریح کرد: ما همواره به شبکه بهداشت و درمان ارتش و ارتقای آن توجه داشته‌ایم و با نگاه به فضای داخل و خارج کشور همواره درصدد بوده‌ایم تا آخرین پدیده‌ها، فناوری و دانش و تولید علمی را دریابیم و در جهت ارتقای سطح پزشکی در جنبه رزم و بنیه دفاعی لحاظ کنیم.

امیر سرتیپ دادرس ادامه داد: امروز اقداماتی که در بیمارستان علوم پزشکی ارتش در حال انجام است از اقدامات ممتازی است که در سطح خاورمیانه بی‌نظیر بوده و عمل جراحی ستون فقرات به روش بسته از جمله آنهاست.

وی همچنین از بخش‌های مختلف بیمارستان امام‌رضا(ع) و دانشگاه علوم پزشکی ارتش بازدید کرد و بخش آی‌سی‌یو این بیمارستان را افتتاح کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا