ناوگروه ارتش یک فروند کشتی تجاری ایرانی را در خلیج عدن نجات داد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 پایگاه مردمی ارتش::معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه بیست و هفتم نداجا یک فروند کشتی تجاری ایرانی را از محاصره قایق‌های دزدان دریایی در خلیج عدن نجات داد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرگزاری فارس  ، دریادار سیاوش جره معاون عملیات نیروی دریایی ارتش با اشاره به نجات یک فروند کشتی تجاری ایرانی از محاصره قایق‌های دزدان دریایی در خلیج عدن، گفت: صبح امروز 5 فروند قایق دزدان دریایی کشتی تجاری ایرانی را در مسیر ورودی خلیج عدن مورد حمله قرار دادند که پس از چند ساعت درگیری، با اقدام سریع و اجرای آتش پر حجم تیم عملیات ویژه نیروی دریایی ارتش و حضور به موقع ناوگروه بیست و هفتم این نیرو، دزدان دریایی متواری شدند.

دریادار جره در خصوص انهدام قایق‌های دزدان دریایی تصریح کرد: هدف کشتن یا منهدم کردن دزدان دریایی نیست هدف ما تامین امنیت کشتی‌های تجاری و نفتکش ایرانی و سایر کشورهاست اما در صورت لزوم با آنها برخورد شدیدتری خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش حملات دزدان دریایی در یک ماه اخیر، گفت: با اتمام پدیده مانسون یا همان طوفان‌های موسمی در شمال اقیانوس هند و بهبود وضعیت جوی، حملات دزدان دریایی بیشتر شده است.

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش و تیم‌های عملیات ویژه این نیرو با هوشیاری تمام تامین امنیت خطوط کشتیرانی و ایمنی دریانوردی را انجام می‌دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا