دومین همایش بررسی ضوابط شرعی در پزشکی برگزار می شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::بررسی ضوابط شرعی در آموزش پزشکی، بررسی ضوابط شرعی در پژوهش های پزشکی و بررسی ضوابط شرعی درمعاینه و درمان برگزار خواهد شد.

دومین همایش بررسی ضوابط شرعی در پزشکی نهم آبانماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

 به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم پزشک سید جواد حسینی شکوه، جانشین دانشگاه علوم پزشکی ارتش و دبیر اجرایی همایش ضمن اعلام خبر فوق افزود: این همایش نهم آبانماه سال جاری در مرکز  همایش های دانشگاه علوم پزشکی آجا و در سه محور بررسی ضوابط شرعی در آموزش پزشکی، بررسی ضوابط شرعی در پژوهش های پزشکی و بررسی ضوابط شرعی درمعاینه و در مان برگزار خواهد شد.

امیر سرتیپ دوم شکوهی در ادامه از ارسال 129 مقاله به دبیرخانه این همایش خبرداد و تصریح کرد: در مجموع 98 مقاله مورد پذیرش قرار گرفته که در نهایت 29 مقاله به عنوان مقالات برتر معرفی و از نویسندگان آنان تقدیر بعمل خواهد آمد.


وی همچنین برگزاری دومین همایش با این موضوع را در پی استقبال کادر پزشکی و مراجعه کنندگان در همایش اول دانست و خاطرنشان کرد: در همایش اول که با استقبال خوب کادر پزشکی و جامعه رو بروشد ما توانستیم موارد بسیار خوبی را در حوزه مسائل شرعی در مبا حث پزشکی مورد بررسی قرار دهیم.

وی همچنین از حضور روحانیون حوزه های علمیه و هئیت علمی دانشگاه های مختلف به منظور بررسی دقیق تر ضوابط شرعی در حوزه های گوناگون مسائل پزشکی در این همایش خبر داد.

جانشین دانشگاه علوم پزشکی ارتش در پایان از وجود تنها دانشکده طب هوا و فضا در سطح کشور در این دانشگاه خبر داد و افزود: اولین دوره از دانشجویان این دانشکده سال آینده فارغ التحصیل خواهند شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا