سردار دهقان سردار دهقان: تحقیقات و تولیدات متناسب با تأمین نیازهای ‌اولویت‌دار مود توجه وزارت دفاع

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::وزیر دفاع گفت: تحقیقات و تولیدات متناسب با تأمین نیازهای ‌اولویت‌دار نیروهای مسلح در حوزه صنعت ‌مورد توجه وزارت دفاع است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان اتکا با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ‌‌‌‌معاونان وزارت دفاع و مدیران ارشد ‌سازمان اتکا ‌برگزار شد.‌‌‌

سردار حسین دهقان در این مراسم ‌با بیان‌ اینکه اتکا یک سازمان به شدت گسترده همراه با پیچیدگی‌های خاص خود در حوزه‌های فعالیتی بسیار متنوع است‌، گفت: سازمان‌های اتکا‌، خدمات درمانی و بازنشستگی در حوزه خدمات باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرند که سازمان اتکا در رأس آنها قرار دارد.

‌وی ‌با تأکید بر ارائه خدمات به نیروهای مسلح با عنوان«خدمات خرسندساز» اظهار داشت‌: ارتقای منزلت اجتماعی و بهبود وضعیت معیشت شاغلان و بازنشستگان نیروهای مسلح و خانواده بزرگ آنها اصل اساسی در حوزه خدمات خرسندساز است.

سردار دهقان با بیان اینکه خدمات خرسندساز به خانواده بزرگ نیروهای مسلح باید متکی بر یک نیازسنجی دقیق علمی از نیازهای جامعه هدف باشد، تصریح کرد: این خدمات باید حامل ارزش باشد و تکریم‌، تعزیز و احترام به خادمین کشور و ملت عزیزمان را در برگیرد. سازمان اتکا باید با ‌همه توان ‌در خدمت نیروهای مسلح برای ارائه خدمت همراه با منزلت اجتماعی برتر باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  ‌با تأکید بر دو حوزه «خدمات» و «صنعت» به عنوان نقاط قابل تمرکز خود در دوران چهار ساله تصدی وزارت دفاع ‌بیان کرد: تحقیقات و تولیدات متناسب با تأمین نیازهای ‌اولویت‌دار نیروهای مسلح در حوزه صنعت ‌مورد توجه وزارت دفاع است و تمرکز ما در نقاطی خواهد بود که منجر به تولید توانی برتر شده تا در عرصه کشاکش تهدیدات و تأمین امنیت‌، به حوزه بازدارندگی مؤثر ارتقاء یابد.

‌وی با بیان اینکه ‌خانواده بزرگ نیروهای مسلح همواره فعالیت‌های وزارت دفاع را مدام ارزیابی ‌می‌کنند‌، خاطرنشان کرد: ‌نباید هیچ عنصری از خانواده بزرگ نیروهای مسلح این علاقه یا میل را داشته باشد که اتکا را با هر فروشگاه زنجیره‌ای دیگری مقایسه کند و این موضع به ذهنش خطور کند که جایی بهتر از اتکا می‌تواند به او خدمات دهد.

سردار دهقان با تاکید برتوجه به تنوع خدمات‌، کیفیت کالاها‌، قیمت مناسب‌، بسته‌بندی خوب‌، ارائه خدمات همراه با احترام‌، متفاوت و متمایز بودن خدمات ‌تصریح کرد‌: سازمان اتکا می‌تواند با استقرار سیستم‌های اطلاعاتی و نرم‌افزارهای مناسب به نقطه‌ای برسد که بسته‌های سفارشی را متناسب با علاقه و اولویت نیروهای مسلح در اختیار آنها قرار دهد‌.

وزیر دفاع با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه‌های صنایع‌، کشاورزی‌، تجارت عمومی و حتی بازار نیاز به فرهنگ، ادبیات‌، تخصص‌، مهارت و تجارب خاصی دارد‌، گفت‌: ‌‌اتکا باید به دنبال منابع و تسهیلات ارزان قیمت باشد تا امکان ارائه خدمات ارزان‌تر را برای نیروهای مسلح فراهم کند.

به گزارش تسنیم، علی کاظمی مدیرعامل سابق اتکا نیز به ارائه گزارشی از عملکرد 5 ساله خود در این‌ سازمان در حوزه‌های کشاورزی‌، خدمات‌، صنایع غذایی‌، تأمین و بازرگانی‌ و ...‌ پرداخت. مهندس کربلایی‌ مدیرعامل جدید سازمان اتکا مهندس نیز ‌با اشاره به گستردگی ‌سازمان اتکا گفت: ‌‌سهامداران این ‌سازمان‌، نیروهای مسلح هستند لذا باید این سرمایه را حفظ کنیم و به بهترین وجه به ‌‌خدمات آنها ارائه دهیم. ‌


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا