دومین همایش بررسی ضوابط شرعی در پزشکی برگزار می‌شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::دومین همایش بررسی ضوابط شرعی در پزشکی، 9 آبان ماه به همت دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر سیدجواد حسینی شکوه جانشین فرمانده دانشگاه علوم پزشکی آجا و دبیر اجرایی همایش بررسی ضوابط شرعی در پزشکی در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، گفت: برای برگزاری این همایش در یک سال گذشته 35 جلسه اجرایی برگزار کرده‌ایم.

وی افزود: 129 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که 98 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت و بعد از کارشناسی داوران 29 مقاله برتر انتخاب شده است.

حسینی شکوه با اشاره به محورهای این همایش، اظهار داشت: بررسی ضوابط شرعی در آموزش پزشکی، بررسی ضوابط شرعی در پژوهش‌های پزشکی و بررسی ضوابط شرعی در معاینه و درمان از جمله محورهای این همایش است.

جانشین دانشگاه علوم پزشکی آجا تأکید کرد: دومین همایش بررسی ضوابط شرعی در پزشکی 9 آبان در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این همایش اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و روحانیون حوزه شرکت خواهند کرد.

حسینی شکوه در پایان با بیان اینکه در آینده بحث همایش طب هوا فضا را نیز در دستور کار داریم، گفت: دانشگاه علوم پزشکی آجا متولی طب هوایی، دریایی و زیرسطحی است و امسال اولین دوره فارغ‌التحصیلی متخصصین طب هوا فضا سطحی و زیرسطحی را خواهیم داشت که در این راستا همکاری‌هایی با نهاجا و نداجا داشته‌‌ایم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا