ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش::رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت برگزاری مسابقات کشتی نظامیان جهان در تهران حضور نمایندگان نیروهای مسلح کشورهای خارجی در کشورمان را نشان از عمق دوستی ملل آزاده‌ای دانست که مشتاق هستند در رقابتی سالم پیام صلح و دوستی را در جهان سر دهند.

سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی نظامیان جهان(سیزم) در تهران پیامی صادر کرد.

متن کامل این پیام در ذیل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

لافتی الا علی لا سیف الا ذوالفقار

با اهداء سلام و عرض خوش آمد به همه میهمانان گرامی از ارتشهای جهان؛

امروز به حول و قوه الهی، جمهوری اسلامی ایران در حالی میزبان بیست و هشتمین دوره رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان (سیزم) است که شاهد اعتلاء، عزت و سربلندی ملت شریف ایران در تمامی عرصه‌های جهانی از جمله ورزش هستیم.

قطعاً حس غرور و افتخار ملت سلحشور ایران از پیروزی‌ها و موفقیت‌های فرزندان رشید کشورمان در میادین معتبر ورزشی، حاصل تلاش، مرارت و سختکوشی تک تک ورزشکاران این مرز و بوم است که با اقتدا به امیر المومنین علی(‌علیه السلام) و الگوهایی همچون شهید پهلوان تختی و شهید کاوه ترویج منش اخلاق و روح پهلوانی در مقابله با سختی‌ها و محدودیت‌ها کمر خم ننموده و مردانه اهتمام ورزیده تا کسب افتخار نمایند.

اینک سرزمین قهرمان پرور ایران اسلامی میزبان رقابتی مهم در عرصه نظامیان ارجمند جهان است، حضور کشتی گیران و نمایندگان ورزشی نظامیان سراسر جهان در تهران برای شرکت در این رویداد بزرگ، نشان از عمق دوستی ملل آزاده‌ای دارد که مشتاق هستند در رقابتی سالم با یکدیگر، فریاد صلح دوستی در جهان را سر داده و رفاقتی پایدار با یکدیگر بنا نهند.

اینجانب ضمن خیر مقدم به کلیه میهمانان ارجمند حاضر در این دوره مسابقات، امیدواریم در مدت اقامت خود در جمهوری اسلامی ایران روزهای خوب و سرشار از نشاط و سلامتی را داشته و با خاطره‌ای خوش این رقابت‌ها را به پایان رسانید.

انشاالله که همواره سربلند و سرافراز باشید، برای خانواده یکایک شما و کشورهایتان امنیت و سلامت و افتخار آرزو‌می‌کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا