مهمترین ماموریت ارتش، اعتلای کلمه الله است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::جانشین فرمانده‌ی نیروی زمین ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران سه تفاوت اساسی با تمام نیروهای مسلح دنیا دارند که عبارتند از: نوع مشروعیت، ماموریت ارتش و ولایی بودن.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبر گزاری دفاع مقدس،امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، در سخنانی در همایش روسا و معاونین عقیدتی سیاسی‌های طرح ثامن الائمه (ع)، ضمن تاکید بر اینکه مهم ترین ماموریت ارتش، اعتلای کلمه "الله" است، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران سه تفاوت اساسی با تمام نیروهای مسلح دنیا دارد که عبارت است از نوع مشروعیت، ماموریت ارتش و ولایی بودن.

وی در ادامه تصریح کرد: همه ارتش‌های جهان مشروعیت خود را از نظام حاکم می گیرند. اما در ایران نیروهای مسلح کشور هم مشروعیت قانونی دارند و هم یک مشروعیت الهی که این را ما در دیگر نیروهای مسلح جهان نمی بینیم. مشروعیت الهی نیروهای مسلح کشور نیز به واسطه تبعیت از ولی فقیه است که فرماندهی کل قوا را بر عهده دارند.

امیر حیدری در ادامه با اشاره به تفاوت دوم ارتش ایران با ارتش های دنیا گفت: ماموریت همه ارتش های دنیا حفاظت و حراست از نظام سیاسی حاکم بر آن کشور است. ولیکن ماموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران ماموریتی الهی و آرمانی است که همان اعتلای کلمه الله است. البته این ماموریت نیز به واسطه حضور مقام عظمی ولایت است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه در توضیح تفاوت سوم بیان کرد: سومین تفاوت نیز، تفاوت در سلسله مراتب فرماندهی ارتش است. ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها ارتشی است که در راس سلسله مراتب فرماندهی اش جانشین امام زمان (عج)، یعنی مقام معظم رهبری قرار دارد.

وی در پایان اذعان داشت: با این سه تفاوتی که ارتش ما با ارتش های دیگر دنیا دارد، ارتش ما تبدیل به ارتش سربازان اسلام و خدا می شود و بنده یقین دارم که تلاش و کوشش ما به همراه یقین به ولایت، مجاهدت در راه خدا است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا