امیر پوردستان: دیگر شاهد جنگ‌های منطقه‌ای نیستیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما در فضایی هستیم که کارشناسان نظامی و استراتژیست‌ها از آن به عنوان فضای ناهمتراز نام می‌برند و در چنین فضایی ما دیگر شاهد جنگ‌های منطقه‌ای نیستیم.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در سخنانی در همایش روسا و معاونین عقیدتی سیاسی‌های طرح ثامن الائمه(ع) که در ستاد نیروی زمینی برگزار شد، با اشاره به طرح جامعه نیروی زمینی ارتش به چرایی اجرای شدن این طرح اشاره کرد و گفت: ما با چهره تازه‌ای از تهدیدها روبرو هستیم. تهدیدهایی که از نظر نوع و شکل با گذشته فرق دارند.

وی افزود: ما در فضایی هستیم که کارشناسان نظامی و استراتژیست‌ها از آن به عنوان فضای ناهمتراز نام می‌برند و در چنین فضایی ما دیگر شاهد جنگ‌های منطقه‌ای نیستیم بلکه شاهد رویارویی دو کشور هستیم که یکی از فن‌آوری‌های بالا استفاده می‌کند و کشور مقابل فن‌آوری کمتری در اختیار دارد و به این شرایط فضای ناهمتراز می گویند.

پوردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه نیروی زمینی هم باید با در نظر گرفتن فضای جدید نقاط ضعف و قوت تهدیدها را بشناسد، گفت: در همین رابطه جنگ اول و دوم خلیج فارس، جنگ افغانستان و تجربیات هشت سال دفاع مقدس مرور شد و چندین هزار ساعت کار تحقیقاتی و پژوهشی بر روی آنها انجام شد و  طرحی را تدوین کرده و به ستاد کل نیروهای مسلح ارسال و در نهایت شاکله اساسی طرح به نیروی زمینی ابلاغ شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه سخنان خود، توزیع مناسب نیروها و یگان‌های نیروی زمینی در تمامی مناطق کشور را یکی از محورهای اصلی طرح جدید ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی ارتش عنوان کرد.

پوردستان در ادامه با تشکر از تمامی زحمات کارکنان خدوم نیروی زمینی ارتش در اجرایی کردن طرح عظیم ثامن الائمه(ع) خواستار کمک گرفتن از همه ظرفیت ها و استعدادها برای اجرایی کردن این طرح شد.

وی همچنین با اشاره به کمک های روحانیون شاغل در عقیدتی سیاسی های نیروی زمینی، از آنها به عنوان یکی از بازوان کمک کننده نیروی زمینی برای اجرای هرچه بیشتر طرح جامع یاد کرد.

پوردستان گفت: روحانیون خط مقدم ایجاد تدین در ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند و این تدین دقیقا همان چیزی است که مقام معظم رهبری خواستار آن هستند.

وی در پایان عید غدیر خم و سالروز تشکیل عقیدتی سیاسی ارتش را به همه عقیدتی سیاسی های ارتش تبریک گفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا