فرمانده نیروی هوایی روسیه از دانشکده مهندسی هوافضا و مرکز خودکفایی دانشگاه ستاری بازدید کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی هوایی روسیه با حضور در دانشگاه شهید ستاری نهاجا از دانشکده مهندسی هوافضا و مرکز جهاد و خودکفایی و تحقیقات این دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری فارس  ، امیر محمد بخشنده فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری در دیدار با سرلشکر خلبان ژنرال ویکتور نیکولایویچ بوندرف فرمانده نیروی هوایی روسیه، اظهار داشت:‌ اینجانب به نمایندگی از طرف خدمتگزاران ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه هوایی شهید ستاری تشریف‌فرمایی فرمانده محترم نیروی هوایی کشور فدراتیو روسیه و هیات همراه را به سرزمین ایران اسلامی خوشامد می‌گویم.

وی افزود: بی‌تردید دو کشور دوست و برادر ایران و روسیه به عنوان کشورهای تاثیرگذار در سطح منطقه و جهان از ظرفیت‌های بسیاری برای همکاری و تعامل سازنده برخوردارند.

بخشنده تصریح کرد: پیشینه چندین دهه تعاملات سازنده فرهنگی اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و نظامی نشانه وجود زمینه مساعد، فنی مهندسی در توسعه این همکاری‌ها بوده و امید است حضور این هیات محترم در این دانشگاه نیز زمینه توسعه همکاری‌های دوجانبه علمی و نظامی را فراهم سازد.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت: این دانشگاه به عنوان قلب تپنده آموزشی و پژوهشی نهاجا ماموریت تربیت و آموزش کادر افسری مورد نیاز نیروی هوایی در تخصص‌های پروازی، فنی مهندسی و مدیریتی را بر عهده دارد.

وی افزود: علاوه بر این فعالیت موثر این دانشگاه در آموزش افسران در مقطع تحصیلی تکمیلی و انجام پژوهش‌های نظری و صنعتی مورد نیاز ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش موثری در پیشبرد اهداف علمی و توسعه فناورانه ارتش و تامین امنیت و اقتدار هوایی جمهوری اسلامی ایران بر عهده دارد.

بخشنده اظهار داشت: دانشگاه هوایی شهید ستاری برای اجرای موثر این ماموریت با بهره‌گیری نظام آموزشی کارآمد موثرترین روش‌های آموزشی دانش و مهارت‌های تخصصی کاربردی مورد نیاز را به دانشجویان ارائه می‌دهد و به پرورش همه‌جانبه دانشجویان در ابعاد علمی، دینی، نظامی، بصیرتی و جسمانی می‌پردازد.

در ادامه این دیدار نمونه‌ای از دستاوردها و فرایندهای علمی آموزشی دانشگاه شهید ستاری در قالب فیلم به نمایش گذاشته شد و فرمانده نیروی هوایی روسیه از دانشکده مهندسی هوافضا و مرکز جهاد و خودکفایی و تحقیقات این دانشگاه بازدید کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا