دیدار حجت الاسلام صبری با کارکنان پایگاه شهید فکوری

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::در آستانه سالروز تأسیس نهاد عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین صبری با کارکنان پایگاه سرلشکر خلبان شهید جواد فکوری تبریز دیدار کرد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش    به نقل از مشرق ، در آستانه سالروز تأسیس نهاد عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین صبری با کارکنان پایگاه سرلشکر خلبان شهید جواد فکوری تبریز دیدار کرد.
 
وی در جریان این دیدار گفت: 24 مهرماه که از سوی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز عقیدتی سیاسی نام گذاری شده و یکی از اقدامات ارزشمندی است که در تاریخ کشورمان به ثبت رسیده و آثار مثبت فراوانی را در روند فعالیت های ارتش در میان کارکنان و خانواده های آنها داشته است.
 
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با بیان این که فعالیت های یک سازمان باعث حفظ هویت آن در جامعه می شود، خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش سابقه ماندگار و مثبتی در تاریخ ایران اسلامی دارد که نتیجه تلاش و تعهد کارکنان آن در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین دفاع مقدس هشت ساله است.
 
وی با اشاره به وظیفه سنگین عقیدتی سیاسی در خصوص معرفی عملکرد نهاجا در بین جامعه اعلام کرد: امروز جا دارد که کارکنان عقیدتی سیاسی با تلاش خود فرهنگ ایثار، شهادت و همچنین چهره های شاخص شهید این نیرو به ویژه پایگاه دوم هوایی رادر سطح استان آذربایجان شرقی معرفی نمایند.
 
حجت الاسلام والمسلمین صبری ادامه داد: پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز یکی از پایگاه های خوش نام در سطح ارتش است که شما عزیزان باید با تلاش خود این خوش نامی را حفظ کرده و سعی در گسترش آن داشته باشید.
 
وی با اشاره به وظیفه کارکنان عقیدتی اظهار کرد: امروز هجمه های فرهنگی دشمن برای منحرف کردن جوانان ما بسیار است بنابراین شما کارکنان عقیدتی باید برنامه تأثیر گذار و معنوی بیشتری از جمله فعالیت های قرآنی، تبلیغ احادیث ائمه معصومین در میان کارکنان پایور و وظیفه انجام دهید.
 
حجت الاسلام والمسلمین صبری با تقدیر از تلاش و فعالیت کارکنان پایگاه شهید فکوری گفت: کارکنان پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز همواره با تلاش و پشتکار خود خدمات شایانی را به اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داده اند که افتخارات آنها در طول هشت سال دفاع مقدس همواره ستودنی و ارزشمند است.
 

وی همچنین با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر دشمنان خاطرنشان کرد: کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران به واسطه داشتن رهبری حکیم، عالم و مسئولینی خدوم و تلاشگر، امروز در بهترین شرایط  ممکن در منطقه و جهان قرار دارد و ما نیز باید از این فرصت طلایی به دست آمده بهترین بهره را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ببریم و برای مقابله مقتدرانه با دشمن اندیشه خوبی را به کار ببریم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا