بازدید فرمانده نیروی دریایی ارتش نامیبیا از ناوشکن جماران

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

   پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی دریایی ارتش نامیبیا از ناوشکن جماران و کارخانجات نیروی دریایی ارتش در بندرعباس بازدید کرد

به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری فارس  ، دریادار پیتر ویلو فرمانده نیروی دریایی ارتش نامیبیا امروز در صدر هیئتی از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران جماران و کارخانجات نیروی دریایی ارتش در منطقه یکم دریایی بندرعباس بازدید کرد.

دریادار دوم حسین آزاد فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در همین رابطه گفت: هدف از این بازدید تبادل تجربه‌های دو کشور در بخش تجهیزات نظامی دریایی و ظرفیت های علمی و تحکیم روابط با کشورهای حاشیه اقیانوس هند و اطلس است.

آزاد افزود: این هیئت دیروز در تهران با فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند و طی روزهای آینده از دانشگاه علوم دریایی نوشهر بازدید به عمل می آورند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش نامیبیا نیز در این بازدید با شگفت آور دانستن امکانات و تجهیزات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به وجود تهدیدهای مشترک دو کشور در دریا، ما خواهان گسترش روابط در زمینه های آموزش نیروهای دریایی و توسعه و ساخت تجهیزات دریایی با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

دریادار پیتر ویلو افزود: این سفر با دعوت فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با توجه به تاسیس سفارت ایران در نامیبیا انجام شد.

گفتنی است، جمهوری نامیبیا کشوری در جنوب غربی آفریقا و با بیش از 2 میلیون نفر جمعیت در کنار ساحل اقیانوس اطلس قرار دارد است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا