فراهم‌کردن امنیت هوایی از اولویت‌های اصلی دفاع کشور است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش::رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: دفاع از آسمان کشور و فراهم کردن امنیت هوایی از اولویت‌های اصلی دفاع از کشور است.

به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل خبرگزرای تسنیم، حجت‌الاسلام انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و هیئت همراه با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق (گروه چابهار) از سایت رادار مکران و ایستگاه رادار جاسک بازدید و در جمع کارکنان و خانواده ی این گروه سخنرانی کرد.

انصاری در این بازدید گفت: برای رسیدن به موفقیت و سعادت باید به چند عامل شناخت و معرفت پیدا کرد، اول شناخت خداوند متعال، دوم شناخت نعمت‌های خداوند، سوم مسئولیت شناسی و چهارم دشمن شناسی و با شناخت این عوامل می‌توانیم راه سعادت و پیروزی را طی کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: همه ما دو دشمن سر سخت داریم که بدترین آن نفس خودمان است که هوا و هوس این نفس انسان را به بدی وا می‌دارد مگر کسانی که رنگ و بوی خدایی داشته باشند و دشمن بعدی شیطان است، مطلب بعدی مسئولیت شناسی است که برعهده شما در دفاع از کیان اسلامی است بسیار مهم است و اجرو پاداش زیادی دارد چرا که به فرمایش مقام معظم رهبری کار شما در اولویت اول است و دفاع از آسمان کشور و فراهم کردن امنیت هوایی از اولویت‌های اصلی دفاع از کشور است.

در ادامه سفر رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به گروه چابهار و طی مراسمی ساختمان بازسازی شده عقیدتی سیاسی این گروه افتتاح و کلنگ احداث مسجد این گروه به زمین زده شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا