رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر از آنست که به ایران حمله کند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: واکنش خشم آلود و اظهارات جنگ طلبانه اخیر نتانیاهو نشان از موفقیت سیاسی و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی دارد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از فارس،‌ سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان در خصوص موضوع گزینه نظامی نیز اظهارداشت: به نظر می رسد پاسخ به گزینه نظامی را مردم آمریکا در نظرسنجی ها داده اند و موافقت 75 درصدی آنها با گزینه مذاکره با ایران، پاسخ لابی صهیونیستی و جنگ طلبان آمریکایی است.

سردار دهقان در خصوص اقدام یکجانبه نظامی از سوی رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: این رژیم ضعیف تر از آن است که شهامت انجام چنین گستاخی را داشته باشد.

وی تصریح کرد: مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص موضوع هسته ای کاملا منطقی، متین، شفاف و مبتنی بر مقرارت و قوانین بین المللی است.

سردار دهقان افزود: جمهوری اسلامی ایران بر این اساس معتقد است که برای حل مساله هسته ای در چارچوب قوانین و مقررات مربوط و فارغ از جنجال ها و اهداف سیاسی در صورت وجود اراده در طرف مقابل می توان به نتایج و دستاوردهای خوبی که تامین کننده منافع ملی ما و برطرف کننده نگرانی های بیهوده طرف مقابل باشد دست یافت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا