سردار دهقان: ارتقاي منزلت اجتماعي نيروهاي مسلح بايد محور اصلي فعاليت‌هاي ساتا باشد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، ارتقاي منزلت اجتماعي جامعه هدف را محور اصلي فعاليت هاي سازمان تأمين اجتماعي نيروهاي مسلح (ساتا)در ابعاد اجتماعي آن دانست.

سردار سرتيپ پاسدار « حسين دهقان»  در همايش دو روزه مديران ارشد سازمان تأمين اجتماعي نيروهاي مسلح (ساتا) كه با حضور حجت الاسلام والمسلمين « محمد محمدي گلپايگاني» رييس دفتر مقام معظم رهبري، افزود: ارتقاي جايگاه و منزلت اجتماعي بازنشستگان نيروهاي مسلح با بهبود معيشت زندگي و تأمين نيازمندي هاي اقتصادي آنان ارتباط نزديك و مهمي دارد.
سردار دهقان در اين مراسم كه جمعي از مسئولين و مقامات عالي رتبه نظامي نيز حضور داشتند، سازمان تأمين اجتماعي نيروهاي مسلح را سازماني پويا، پيشرو و فعال در عرصه خدمات رساني براي جامعه هدف دانست.
وي افزود: ساتا يك سازمان دو وجهي است كه تمامي فعاليت ها، اقدامات و برنامه هاي آن در دو بعد اجتماعي و اقتصادي تبلور مي يابد تا بتواند رضايتمندي، آرامش و نيازمندي هاي جامعه هدف را تأمين نمايد.
سردار دهقان به الزامات و مقدمات لازم براي احقاق اهداف و شعار سازمان پرداخت و گفت: ساتا در مسير فعاليت ها و اقدامات خود بايستي به سمت ارائه خدمات خرسندساز براي جامعه هدف حركت كند.
وي خاطرنشان كرد: در مسير ارائه خدمات، حجم و ميزان خدمات دهي مهم نيست بلكه كسب رضايتمندي و افتخارآفريني براي جامعه هدف، آرمان و آرزوي سازمان محسوب شود.
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح افزود: تسهيل، روان سازي و تسريع در ارائه خدمات از ملزومات و راهكارهاي مهم در اخذ رضايتمندي و افتخار آفريني براي جامعه هدف، آرمان و آرزوي سازمان محسوب گردد.
سردار دهقان گفت: ساتا در مسير فعاليت خود بايستي به سمتي حركت كند كه با داشتن يك پنجره واحد خدمتي، تمامي مراجعان بتوانند خدمات موردنياز خود را در كمترين زمان و بهترين شكل دريافت كنند.
وي تصريح كرد: ساتا در مسير خدمات رساني خود بايد به گونه اي باشد كه هيچ گونه هزينه و باري را بر دوش جامعه هدف و مشتركين خود ايجاد نكند بلكه بر پايه مديريت هزينه، انديشه و ايده هاي تازه و نگاه هزينه منفعت، بتواند سطح رضايت را در جامعه هدف به بالاترين سطح مورد انتظار ارتقاء بخشد.
سردار دهقان در سخنان خود به موضوع چابك سازي، توانمندسازي و مديريت انتظارات اشاره و خاطرنشان كرد: نوآوري و پويايي محصول يك سازمان پيشرو است به گونه اي كه اين سازمان با مديريت انتظارات و كسب توانمندي هاي لازم بايستي به يك سطح مطلوب تر در ارائه خدمات برسد.
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با اشاره به حضور و فعاليت ساتا در بخش هاي اقتصادي كشور تصريح كرد: اين سازما بايستي بيانگر يك بنگاه اقتصادي تراز جمهوري اسلامي در سطح ملي و قابليت الگوبرداري در سطح فراملي باشد.
سردار دهقان با بيان اين كه بر اين اساس فضاي فعاليت هاي اقتصادي اين سازمان بايستي بر پايه يك مديريت حرفه اي و علمي صورت پذيرد، اضافه كرد: ما در اين سازمان، به دنبال برگزيدن افرادي توانمند با بهره مندي از تفكر راهبردي، مجرب و متخصص در عرصه اقتصادي هستيم تا بتواند با ايجاد ثروت براي جامعه هدف فعاليت كند.
وي تأكيد كرد: صندوق بازنشستگي بايستي احياء گردد و اين امر تنها با سرمايه گذاري هاي اقتصادي و هدفمند صورت مي گيرد تا در آينده اين سازمان با كمترين وابستگي به دريافت هاي منابع دولتي خدمات خود را به مشتركين خود ارائه دهد.
رئيس دفتر مقام معظم رهبري نيز در اين همايش خدمات رساني و توجه و عنايت ويژه به يادگاران هشت سال دفاع مقدس را بسيار ارزشمند برشمرد و تصريح كرد: اقتدار و نقش آفريني مجموعه وزارت دفاع در عرصه هاي مختلف دفاعي، امنيتي و خدمات رساني ساتا به بازنشستگان نيروهاي مسلح مي تواند اوج رضايت و كمال را ايجاد كند.
حجت الاسلام والمسلمين « محمد محمدي گلپايگاني» با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس و رشادت ها و فداكاري هاي رزمندگان اسلام، افزود: ما در شرايط كنوني در مقابل نسل جوان مسئول هستيم به گونه اي كه بايستي همه اين خاطرات و رشادت ها به نسل آينده منتقل گرديد.
حجت الاسلام والمسلمين گلپايگاني گفت: رسالت انقلاب اسلامي فقط تأمين نيازمندي هاي مادي و دنياي مردم نيست بلكه در سايه اين خدمات بايد ضمن تأمين آسايش و آرامش مورد انتظار، ضامن عاقبت مردن نيز هستيم.
مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي نيروهاي مسلح نيز در ابتداي اين همايش در سخناني ضمن ارائه گزارشي از عملكرد مجموعه ساتا تصريح كرد: امروزه ساتا بر اساس تفكر راهبردي و تأمين زيرساخت هاي لازم تلاش مي كند تا ضمن ايجاد تغييرات لازم در مسير حركت و پويايي خود، به يك نقطه مطلوب و ارزشمند در عرصه خدمات رساني به جامعه هدف برسد.
سردار سرتيپ پاسدار حسين دقيقي گفت: ساتا در شرايط كنوني آماده يك جهش بزرگ در عرصه هاي مختلف اقتصادي و اجتماعي است بر اين اساس سازمان در مسير حماسه اقتصادي و حماسه سياسي در تلاش است تا برنامه هاي مختلف سازمان را در عرصه هاي بيمه اي، حمايتي و امدادي جامه عمل بپوشاند.
سردار دقيقي گفت: براي هر يك از سازمان هاي تابعه بر پايه شعار سال برنامه و اهداف معيني تعريف و تعيين كرده ايم. به گونه اي كه در عرصه بازنشستگي بايستي سازمان الكترونيك، توسعه توانمندسازي و خدمات خرسندساز تحقق يابد. در بخش خدمات درماني شعار نظام سلامت الكترونيك و مديريت بهينه منابع تعريف شده در بخش بيمه، تحقق و توسعه بيمه هاي نوين و مشاركت در سرمايه گذاري و در بخش شستان جهش در سرمايه گذاري و مديريت منابع تعيين و تبيين شده است.
وي افزود: بر اساس مأموريت هاي محوله، تعيين اهداف و استراتژي هاي لازم، زيرساخت هاي مورد انتظار در مجموعه ساتا تعريف و تعيين شده و تلاش مي شود تا امروزه سازمان بر پايه يك نظام خدمات رساني مطلوب بر مبناي مشاركت همه جانبه و تأمين و سازماندهي خدمات، نيازهاي مشتركين را برآورده سازيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا