رفتن امیر رستگاری به صنایع دریایی برای اجرا کردن یکی از تدابیر فرمانده معظم کل قواست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: رفتن امیر رستگاری به سازمان صنایع دریایی در جهت اجرا کردن یکی از تدابیر فرمانده معظم کل قوا است و امروز یکی از بهترین کارکنان نداجا از نظر علمی و تخصصی به سازمان صنایع دریایی مأمور شده است.

 

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم تودیع و معارفه معاون هماهنگ کننده این نیرو که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: امروز جایگاه نداجا جایگاهی است که مورد توجه فرمانده معظم کل قوا است و در جامعه نیز جایگاه خود را کسب کرده و این کاملا برای همه مشخص است.

 

وی افزود: دلایل بوجود آمدن این موفقیت و کسب این جایگاه، اول لطف خداوند و دوم دعای فرمانده معظم کل قوا و صدور تدابیر خاص معظم له در ارتباط با اهمیت دریا و نداجا و سوم همت بلند همه کارکنان است. باید افتخار کنیم که به فرمانده کل قوا خدمت می کنیم و سرلوحه کارهایمان فرمایشات معظم له است.

 

سیاری در ادامه با بیان اینکه دریادار رستگاری را از گذشته می شناسیم و به تسلط و آگاهی وی به مسایل علمی اعتقاد داریم، تصریح کرد: بنده پله پله با امیر رستگاری جلو آمدم. رفتن امیر رستگاری به سازمان صنایع دریایی در جهت اجرا کردن یکی از تدابیر فرمانده معظم کل قوا است و امروز یکی از بهترین کارکنان نداجا از نظر علمی و تخصصی به سازمان صنایع دریایی مامور شده است.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: 70 درصد کار صنایع دریایی مربوط به نداجا است و مابقی مربوط به سازمانهای دیگر است. به هیچ عنوان نباید احساس جدایی امیر رستگاری از نیروی دریایی را داشته باشیم و امیدوارم با حضور ایشان در مسئولیت جدید، سازمان صنایع دریایی جایگاه خود را بدست بیاورد.

 

سیاری اظهار داشت: ما به هیچ عنوان نمی‌گوئیم امیر رستگاری به نداجا گرایش داشته باشد زیرا ایشان شرح وظایف خود را دارد و باید به وزارت دفاع پاسخگو باشد اما خواسته ما این است رستگاری آنطور که در زمان حضورش در نداجا، نسبت به صنایع دریایی فکر می‌کرد، همان را دنبال کند.

 

وی همچنین با اشاره به انتصاب معاون هماهنگ کننده جدید نداجا گفت: امیر جعفری تهرانی نیز زحمات زیادی در نیروی دریایی کشیده است و چهره عملیاتی، علمی و ولایتمداری دارد و تا اینجا در کارش موفق بوده است.

 

سیاری در بخش دیگری از سخنانش با ذکر خاطره‌ای گفت: روزی سردار نقدی به بنده گفت میدانید چرا نداجا عزت پیدا کرده و در کارهایش موفق است؟ چون نیرویی هستید که همه تدابیر حضرت آقا را اجرا می‌کند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا