نیروی هوایی ارتش یک نیروی خوشنام در بین مردم است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::مراسم تجلیل از کارکنان بازنشسته ی اداره ی عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش صبح امروز دوشنبه با حضور مسئولین و کارکنان این اداره برگزار شد.

 

   طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین ولی ا... صبری رییس اداره ی عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش  از بازنشستگان این اداره تجلیل شد.

 

در این مراسم، حجت الاسلام صبری با اشاره به تفاوت کیفیت خدمت در میان کارکنان پایور گفت: کسانی که 30 سال به درستی خدمت کرده اند، از تمام شدن خدمت خود افسوس می خورند و آرزو می کنند که ای کاش خدمتشان ادامه داشته باشد.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش با توجه به عملکرد خود در روند پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و بعد از آن،  یک نیروی خوشنام در بین مردم است و ما باید با برنامه ریزی اصولی و با دید کلان به تداوم این خوشبینی مردم کمک کنیم.

همچنین پیش از سخنان حجت الاسلام والمسلمین صبری ، امیر سرتیپ 2 عادل قاسمی تمر معاون هماهنگ کننده و جانشین  رییس اداره عقیدتی سیاسی با اشاره به سخنان مولای متقیان حضرت علی (ع) در نهج البلاغه در مورد جایگاه خدمت گزاران افزود: امام علی (ع) می فرماید "خدمت گزاران باید متوجه جایگاه و مسئولیت خود باشند و مسئولیت خود را آزمون الهی بدانند."

وی همچنین با بیان این که نهج البلاغه باید راهنمای انسان ها در زندگی باشد، ادامه داد: نهج البلاغه خط مشی مدیریتی در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اعتقادی و دینی در زندگی همه ی مدیران است.

در پایان از 5 تن از بازنشستگان این اداره با اهدای هدایایی تجلیل شد.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا