تأثیر موزه‌های دفاع مقدس در گسترش فرهنگ جهاد و شهادت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: موزه‌های دفاع مقدس با آثار ارزشمند و گران‌قدر خود می‌توانند در گسترش فرهنگ جهاد و شهادت مؤثر باشند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از     باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "سید محمدعلی آل هاشم" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز در مراسم افتتاح موزه دانشگاه فرماندهی و ستاد آجاد (دافوس) در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش موزه‌های دفاع مقدس در گسترش فرهنگ جهاد و شهادت اظهار داشت: خوشحالیم که در روز پایانی هفته دفاع مقدس، موزه نظامی دانشکده فرماندهی ستاد ارتش به همت امیر فرماندهی دافوس افتتاح شد.
 
وی افزود: مسلماً در حال حاضر نخستین روزهای شروع فعالیت‌های این موزه است و این موزه می‌تواند به یکی از ارزشمندترین موزه‌های دفاعی کشور تبدیل شود.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه یکی از راه‌های انتقال فرهنگ شهادت به نسل جدید و جوانان همین موزه‌های دفاع مقدس است، تصریح کرد: موزه‌های دفاع مقدس با آثار ارزشمند و گران‌قدر خود می‌توانند در گسترش فرهنگ جهاد و شهادت موثر باشند.

آل هاشم همچنین با اشاره به فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر حرمت استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی گفت: امروزه در مجامع بین‌المللی فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر حرمت استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی مطرح می‌شود و همگان به آن استناد می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان با اشاره به لزوم تلاش گسترده مردم و مسئولان در خلق حماسه اقتصادی خاطرنشان کرد: به‌حمدالله حماسه سیاسی که یکی از مصادیق آن انتخابات باشکوه 24 خرداد بود تحقق یافت و ضرورت دارد که با تلاش و همت همه مسئولان و مردم حماسه اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری نیز محقق شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا