رييس سازمان عقيدتي ارتش:عزت امروز در عرصه جهاني مرهون خون شهدا است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

  پایگاه مردمی ارتش::رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش عزت كنوني كشورمان در عرصه جهاني را مرهون خون شهدا دانست و تاكيد كرد: اين عزت، اقتدار و افتخار كه در سفر رييس جمهوري نيز آن را ديده ايم به بركت خون شهداي سالهاي دفاع مقدس است كه پيروزي را براي ايران اسلامي رقم زدند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار سياسي ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد علي آل هاشم در نخستين آيين تجليل از دلاومردان ارتش جمهوري اسلامي ايران در سال هاي دفاع مقدس در باغ موزه تهران، اظهار كرد: پس از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي توطئه هاي دشمن نسبت به كشورمان آغاز شد اما تمامي نقشه هاي شوم شرق و غرب با وحدت، همدلي ، اتحاد مردم و رهبري امام خميني(ره) ناكام ماند.
وي ادامه داد: در ايام پس از پيروزي انقلاب و زماني كه نقشه هاي دشمن نسبت به كشور مان اثري نداشت قدرت هاي بزرگ شرق و غرب راهبرد جنگ از طريق صدام را در پيش گرفتند ولي رزمندگان، دلاورمردان، بسيجيان وارتشي هاي كشورمان با ايستادگي و مقاومت پاسخ كوبنده اي را به متجاوزان دادند.
رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش با اشاره به جانفشاني نيروي هوايي، دريايي و زميني ارتش در روزهاي نخست جنگ تحميلي گفت: خيال خام صدام و هم پيمانانش براي تصرف خاك كشورمان با رشادت هاي ارتش، سپاه و رزمندگان از بين رفت و اقتدار و افتخار ايران اسلامي به همگان ثابت شد.
آل هاشم خاطر نشان كرد: اگر چه جنگ تحميلي خساراتي را به كشورمان وارد كرد اما پيامدهاي مثبت مادي ومعنوي مختلفي را نصيبمان كرد و موجب خلق ارزش هاي اسلامي و معنوي در ايران و نمايان شدن چهره هاي پليد قدرت هاي استكباري شد.
وي افزود: خودباوري، خوداتكايي، اعتماد به نفس و افزايش عزت نفس ملي از آموزه هاي هشت سال دفاع مقدس در برابر بيگانگان بود.
رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش يكي از اهداف تجاوز دشمن به كشورمان را ترس آنان از صدور انقلاب اسلامي دانست و عنوان كرد: عليرغم همه تلاش قدرت هاي استكباري براي اين منظور، شاهديم كه فرهنگ انقلاب اسلامي به دنيا صادر شد و اين موجب افتخار براي كشور است.
آل هاشم اضافه كرد: دشمن در طي سال ها تهاجم و هجمه هاي گوناگون به هيچ كدام از اهدافش نسبت به تضعيف انقلاب دست نيافت و امروز شاهد عزت و اقتدار جمهوري اسلامي ايران در دنيا هستيم.
وي اظهار كرد: لازم است كه همه ساله فرهنگ دفاع مقدس را گرامي داشته و آن را انعكاس دهيم زيرا اين مهم موجب افتخار و اقتدار ايران اسلامي شده است.
رييس عقيدتي سياسي ارتش تصريح كرد: توجه به فرهنگ ايثار و شهادت، اشاعه خاطرات شهدا و رزمندگان، حفظ ارزش هاي دفاع مقدس و تجليل از خانواده هاي شهدا ورزمندگان از راه هاي زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس است.
در اين مرسم بيست و سه تن از دلاورمردان ارتش جمهوري اسلامي ايران كه در سالهاي دفاع مقدس حضور داشتند، مورد تجليل قرار گرفتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا