تجهیز پهپادهای نزاجا به بمب‌ها و راکت‌های مختلف

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

معاون اطلاعات نیروی زمینی ارتش از تجهیز پهپادهای این نیرو به بمب و راکت برای عملیات‌های دفاعی خبر داد.

به گزارش    پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر دارابی معاون اطلاعات نیروی زمینی ارتش در مراسم رونمایی از پهپاد جدید این نیرو با نام «یسیر» صبح امروز در گروه پهپادی حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، گفت: نیروی زمینی ارتش به همراه سایر نیروها پس از سال‌های دفاع مقدس به اهمیت حوزه پهپادی پی برد و امروز این نیرو یکی از نیروهای مقتدر در حوزه پهپادی است.

دارابی تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش پهپادها را در حوزه شناسایی، رزمی، عملیات روانی و جنگال پای کار آورده و دستاوردهای گرانقیمتی نیز در این زمینه داشته است.

وی ادامه داد: ‌امروز با تلاش و مجاهدت علمی، در صنایع دفاعی ایران قادریم از ریزترین پهپادها تا بزرگترین پهپادهای رزمی را در خدمت داشته باشیم و به پهپادهای مدرن و جدید و با قابلیت‌های مناسب دست یافته‌ایم.

دارابی اظهار داشت: با استفاده از پهپادها در حوزه شناسایی مرزها، صدها کیلیومتر را پوشش می‌دهیم و با تجهیز آنها به بمب‌ها و راکت‌ها اقدامات دفاعی و پشتیبانی را در دستور کار داریم.

معاون اطلاعات نزاجا خاطرنشان کرد: در حوزه جنگال و عملیات روانی نیز کارهای بسیار خوبی صورت داده‌ایم و انواع عملیات‌ها را با سامانه‌های پهپادی انجام می‌دهیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا