افزایش سرعت و دقت در مدیریت صحنه نبرد و سامانه‌های موشکی با استفاده از پروژه «نما»

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::امیر اسماعیلی گفت: با استفاده از پروژه نما فرمانده یک منطقه می‌تواند تمام سامانه‌های موشکی و توپخانه‌ای خود را در اختیار داشته باشد و سرعت و دقت در تصمیم‌گیری فرمانده به نحو قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری فارس  ، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه از به کارگیری پروژه نما در یگانهای عملیاتی قرارگاه پدافند هوایی خبر داد.

وی با اشاره به دستاوردهای جدید در حوزه تجهیزات، گفت: پروژه نما جدیدترین دستاورد این قرارگاه در حوزه فرماندهی صحنه نبرد است و با استفاده ازاین سامانه که به صورت کاملا بومی و به دست متخصصان جوان کشور به بهره برداری رسیده است فرمانده می‌تواند در داخل یک خودروی متحرک صحنه نبرد را رصد کند.

اسماعیلی اظهار داشت: در گذشته پایش صحنه نبرد در داخل مرکز کنترل فرماندهی صورت می‌گرفت که این امر علاوه بر این که فرمانده را در یک مکان محدود می‌کرد خطر شناسایی و انهدام مرکز کنترل فرماندهی نیز وجود داشت.

وی افزود: با استفاده از پروژه نما فرمانده یک منطقه می‌تواند تمام سامانه های موشکی و توپخانه‌ای خود را در اختیار داشته باشد و سرعت و دقت در تصمیم‌گیری فرمانده به نحو قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا