پیشکسوتان گنجینه های ارزشمندی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس هستند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: فرهنگ دفاع مقدس یکی از نیاز های ضروری جامعه است که باید به آن توجه وی‍ژه و جدی شود.

 حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس، گنجینه های ارزشمندی برای انتقال فرهنگ و پیام دفاع مقدس هستند. 

 به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی سخنانی در یازدهمین مجمع پیشکسوتان دفاع مقدس که صبح امروز در سالن غدیر این سازمان برگزار شد ضمن گرامیداشت سی و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس یکی از نیاز های ضروری جامعه است که باید به آن توجه وی‍ژه و جدی شود.

نماینده ولی فقیه در ارتش در بخشی دیگری از سخنان خود به تبیین و تشریح این پرسش که چگونه ما در مقابل رژیم تا بن دندان مسلح بعثی پیروز شدیم پرداخت و در این خصوص تصریح کرد: رژیم بعثی در حمله به میهن اسلامی، اهدافی همچون از بین بردن نظام اسلامی، تسلط برنفت منطقه و تجزیه ایران را دنبال می کرد اما وقتی در مقابل ملت شجاع و ارتش مقتدر ایران اسلامی قرار گرفت تمام نقشه های خود را بر باد رفته دید و به اهداف خود نرسید.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم جلوگیری از صدور فرهنگ انقلاب اسلامی را از دیگر اهداف رژیم بعثی در حمله به میهن اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: همانگونه که امام راحل نیز پیش بینی کرده بودند، ما امروز شاهد صدور این فرهنگ در سطح منطقه و جهان هستیم و این اتفاق آخرین راهبرد آنان را نیز با شکست مواجه کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش سپس ارج نهادن به خانواده بزرگ شهدا و جانبازان را یکی از راههای انتقال فرهنگ دفاع مقدس عنوان و تصریح کرد: برگزاری نشست های صمیمی با پیشکسوتان دفاع مقدس و تبیین و تشریح وقایع آن دوران از زبان آنان، راهی موثر در جهت شناساندن فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس برای جوانان و گنجینه ای ارزشمند برای استفاده آینده گان است.

وی در پایان با بیان این که سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در راستای انتقال و شناساندن فرهنگ دفاع مقدس تا کنون اقدامات خوبی انجام داده است اظهارات داشت: جمع آوری و چاپ خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس از جمله این اقدامات موثر و مفید است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا