نشست پیشکسوتان دفاع مقدس حرکت مؤثری در تبیین استراتژی دفاعی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش::عباسعلی منصوری، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفـت: بررسی و تبیین استراتژی بکارگرفته شده توسط دشمن بعثی و در مقابل راهبردهای دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس می تواند تجربیات گرانبهایی برای نسل جوان جامعه به همراه داشته باشد.

 امیر سرتیپ دوم بازنشسته عباسعلی منصوری، فرمانده سابق دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) و نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفـت: بررسی و تبیین استراتژی بکارگرفته شده توسط دشمن بعثی و در مقابل راهبردهای دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس می تواند تجربیات گرانبهایی برای نسل جوان جامعه به همراه داشته باشد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش  به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر منصوری که امروز در یازدهمین مجمع پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش حضور یافته بود، طی سخنانی گفت: آنچه موجب شد صدام تا پایان جنگ نتواند کمر راست کند این بود که استراتژی او در همان روزهای ابتدای جنگ تحمیلی با شکست مواجه شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه ضمن اهمیت برگزاری سلسله نشست های پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت افزود: تبیین و تحلیل مواضع، استراتژی ها و حماسه های ماندگار رزمندگان ارتش اسلام در 8 سال دفاع مقدس به منظور انتقال آنها به نسل جوان جامعه امری ضروری و اجتناب ناپذیر بوده که بحمدالله سازمان عقیدتی سیاسی ارتش دراین زمینه قدم های مثبت و مؤثری برداشته است.

وی همچنین افزود: هیچ جامعه ای بدون داشتن حماسه نمی تواند زندگی کند؛ جامعه ما نیز همواره به داشتن روح حماسه نیازمند است. در خیلی از کشورها سعی می شود با نوشتن رمان ها و داستان های تخیلی، روح حماسه را به جامعه خود تزریق نمایند، اما ما هشت سال دفاع مقدس را داریم که سراسر آن حماسه است. لذا برگزاری چنین نشست هایی می تواند در انتقال فرهنگ حماسی دفاع مقدس نقش مهم خود را ایفا کند.

گفتنی است، یازدهمین نشست پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین واحدی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و جمعی از امیران و فرماندهان پیشکسوت سالهای دفاع مقدس صبح امروز (چهارشنبه) به مدت بیش از سه ساعت در محل تالار غدیر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا