حجت الاسلام جلیلی صفت:انتخابات نماد وحدت ملی، استقلال، عزت و عظمت نظام اسلامی است

 ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: انتخابات بزرگترین همایش سیاسی کشور و نماد وحدت ملی، استقلال، عزت و عظمت نظام اسلامی ما است.

 به گزارش پایگاه مردمی ارتش نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین احمد جلیلی صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان و خانواده های اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، با اشاره به انتخابات  و لزوم  حضور حداکثری در پای صندوق رای گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ایران از بزرگترین همایش  های سیاسی کشور است.

وی افزود: انتخابات نماد وحدت ملی، استقلال، عزت و عظمت نظام اسلامی ما  و از کلیدهای قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام جلیلی صفت با بیان این که انتخابات نمونه کامل مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است، تصریح کرد: انتخابات نه تنها یک حق، بلکه یک وظیفه دینی، اخلاقی و شرعی و نماد وفاداری ملت ایران اسلامی به ولایت و نظام است و موجب اعتبار ملی در داخل و خارج از کشور می شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به شاخصه های نماینده مجلس گفت: نماینده مجلس فردی لایق، مدافع نظام اسلامی و اسلام ناب محمدی(ص)، رهرو ولایت فقیه، پشتیبان رهبری نظام و مدافع حقوق مردم و پیگیر مطالبات مردم بوده و هیچ گاه تسلیم دشمن و عوامل استکبار جهانی نمی شود و باید این شاخصه ها معیار انتخاب ما باشد .

حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت با اشاره به دیگر ویژگی های نماینده اصلح، ادامه داد: شجاعت در برابر دشمن، باتدبیر، متدین، مردمی، ساده زیست، متعهد به قانون اساسی و به دور از حاشیه بودن از  شاخصه های نماینده اصلح است که مردم باید در هنگام انتخاب به آن توجه کنند.

وی در پایان سخنان خود  با بیان این که مردم نباید از انتخاب خود در آینده پشیمان شوند، تصریح کرد: مردم طبق وظایف شرعی خود باید انتخاب درست داشته باشند تا بعدا از انتخاب خود پشیمان نشوند، چرا که آثار انتخاب خوب یا بد به خود مردم باز خواهد گشت و هم چنین نباید انتخاب ما برای تصدی کرسی مجلس، قومی و قبلیه ای باشد، بلکه انتخاب ما باید براساس معیارها و ارزش های اسلامی، انقلابی و تخصص افراد باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا