فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی در نماز جمعه بوشهر عنوان کرد؛آمادگی صددرصدی پایگاه ششم شکاری ‌بوشهر

 ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 امیر سرتیپ دوم خلبان طالب زاده گفت: پایگاه هوایی بوشهر با توانمندی بالا، آمادگی ۱۰۰ درصدی برای مقابله با هر گونه تهدید احتمالی دشمنان را دارد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان علی‌اکبر طالب‌زاده در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و 19 بهمن سالروز بیعت نیروی هوایی با امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: هر سال 19 بهمن برای نیروی هوایی ارتش روز تجدید پیمان با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است چرا که در این روز همرزمان ما در نیروی هوایی در سال 1357 با حضور در اقامتگاه حضرت امام راحل با ملت و انقلاب اسلامی هم پیمان شدند و با امام(ره) بیعت کردند.

وی حماسه بیعت نیروی هوایی با امام راحل را نشان از جانفشانی نیروی هوایی ارتش در همه عرصه‌ها برای دفاع از نظام اسلامی دانست و افزود: حماسه بیعت نیروی هوایی در 19 بهمن سال 1357 با حضرت امام راحل ضربه سنگینی بر پیکر رژیم طاغوت و استکبار زمان بود.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر دفاع از ارزش‌ها و نظام اسلامی ایران را از افتخارات نیروی هوایی دانست و گفت: نیروی هوایی هر سال با افزایش اقتدار و افتخار نظام اسلامی ایران، وظیفه سنگین‌تری را بر دوش خود احساس می‌کند.

امیر سرتیپ طالب‌زاده با بیان اینکه نیروی هوایی در اجرای ماموریت‌ها از توان بالایی برخوردار است افزود: پایگاه هوایی بوشهر از نظر ارتقای توان رزمی در حد بسیاری بالایی است و در این راستا این پایگاه در اجرای ماموریت‌ها در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا