جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در نماز جمعه کرمان :برای ایجاد همدلی در کشور باید از مسایل حزبی و جن

 ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

امیر سرتیپ واحدی گفت: کشور در شرایط کنونی نیاز به وحدت و یکپارچگی بیشتر دارد و برای تحقق این مهم باید از مسایل حزبی و جناحی پرهیز کرد و نگاه‌ها به ادامه مسیر انقلاب و نظام اسلامی معطوف شود.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش پیش از خطبه های نماز جمعه شهر کرمان با تاکید براینکه با انسجام و یکپارچگی می توان چون دوران دفاع مقدس و پس ازآن به پیروزی و موفقیت های بیشتری در مقابل استکبار و بدخواهان نظام دست یافت اظهار داشت: امروز نگاه جهانی به انتخابات پیش روی در دوم اسفندماه و میزان حضور مردم در این عرصه دوخته شده است .

وی مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رأی را سیلی محکم دیگری بر استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: همه آحاد مردم از هر جناح و گروه حزبی و غیر حزبی باید در این صحنه سرنوشت ساز شرکت کنند.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه خون شهید سلیمانی در رگ‌های مردم ایران جریان دارد گفت: قطعا مردم کشورمان در انتخابات پیش رو حضوری فراگیر و عزتمندانه خواهند داشت.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به چگونگی شکل گیری انقلاب اسلامی و نقش نیروی هوایی ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح کشور در تثبیت و تحکیم پایه های انقلاب اشاره کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی سبب شکل‌گیری اندیشه‌ها در سطوح مختلف بوده است. بیعت نیروی هوایی با امام(ره) و انقلاب یک حرکت تاریخ‌ساز و سرنوشت‌ساز از سوی ارتشیان بود.

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به اینکه در دروان جنگ تحمیلی نیروی هوایی در تمامی ماموریت‌ها شرکت داشت، خاطرنشان کرد: آمریکا تمام اطلاعات هواپیمایی را در آن زمان در اختیار صدام قرار داده بود اما دلاورمردان هوایی با هشت فروند عملیات پیروز این میدان شدند.

وی با اشاره به اینکه تنها کشوری که در جنگ تحمیلی به ما کمک کرد ، سوریه بود افزود: کشور سوریه به سوخت‌گیری هواپیماهای جنگی ما در عملیات‌ها کمک کرد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این نیرو در حوزه آموزش و تجهیزات به قله خودکفایی دست یافته، گفت: نیروی هوایی در همه عملیات‌ها زنده و پویا است و با آینده‌پژوهی این خط را ادامه خواهد داد.

امیر سرتیپ واحدی اظهار داشت: امروز فرزندان جان بر کف نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با عزمی راسخ و با تبعیت از ولی امر مسلمین و آرمان‌های امام راحل راه خود را استوارتر از گذشته ادامه خواهند داد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا